رئیس هیئت بوکس گیلان خبر داد:

اعزام تیم بوکس جوانان گیلان به مسابقات قهرمانی کشور در همدان

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس گیلان از اعزام چهار بوکسور جوان گیلانی در قالب تیمی با نام «داتیس» به مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در استان همدان خبرداد. امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم بوکس جوانان استان گیلان به منظور شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور سه شنبه […]

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس گیلان از اعزام چهار بوکسور جوان گیلانی در قالب تیمی با نام «داتیس» به مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در استان همدان خبرداد.
امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم بوکس جوانان استان گیلان به منظور شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور سه شنبه به استان همدان اعزام شد.
وی با بیان اینکه تیم بوکس جوانان گیلان در این رقابت با نام تیم «داتیس» شرکت می کند، افزود: چهار بوکسور جوان گیلانی به همراه یک مربی به این رقابت ها اعزام می شوند.
رئیس هیئت بوکس گیلان خاطرنشان کرد: شاهین عطائی در ۵۲ کیلوگرم، علیرضا فیضی در ۵۶، علی فلاح در ۶۴ کیلو و عقیل منانی در مثبت ۹۱ کیلوگرم اعضای تیم بوکس جوانان گیلان را تشکیل می دهند.
وی همچنین با بیان اینکه یوسف کوهی به عنوان مربی تیم را همراهی می کند، تصریح کرد: این رقابت ها از ۱۴ لغایت ۱۸ شهریور ماه جاری در استان همدان برگزار می شود.
قاسمی پور با تأکید برضرورت توجه به رده های سنی پایه برای رشد و ارتقای جایگاه استان در سطح ملی و حتی بین المللی در رشته بوکس، یادآورشد: خوشبختانه طی دوسال گذشته با برنامه ریزی، همدلی و همکاری مجموعه هیأت بوکس گیلان توانسته ایم در این زمینه گام های خوبی برداشته و شاهد موفقیت تیم های رده های مختلف استان در رقابت های کشوری باشیم.