کل اخبار 29262 اخبار امروز : 9
  • تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • اعتراض مربی تکواندوکای گیلانی قهرمان آسیا از رییس هیات تکواندوی گیلان

    تی تی خبر ( حرف تازه ) : در مراسمی از قهرمانان گیلانی رقابت های تکواندوی آسیایی و پاراآسیایی فیلیپین امروز در رشت تجلیل شد اما این مراسم بدون حاشیه هم نبود.  به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،  در مراسمی که با حضور جامعه ورزش و مسئولان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد […]

    تی تی خبر ( حرف تازه ) : در مراسمی از قهرمانان گیلانی رقابت های تکواندوی آسیایی و پاراآسیایی فیلیپین امروز در رشت تجلیل شد اما این مراسم بدون حاشیه هم نبود.

     به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،  در مراسمی که با حضور جامعه ورزش و مسئولان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد از آرمین هادی پور تکواندوکای گیلانی وزن منهای ۵۴ کیلوگرم که در فیلیپین با پیروزی برابر حریفانی از هند ، چین تایپه ، قزاقستان و تایلند قهرمان شد و نخستین طلای تاریخ تکواندوی ایران از مسابقات آسیایی را کسب و سهمیه المپیک را در این وزن بدست آورد و همچنین مهدی پور رهنما دارنده نشان طلای رقابت های پاراتکواندوی آسیایی فیلیپین در رشت تجلیل شد.

    عدم حضور محمود باقری خطیبانی رییس هیات تکواندوی گیلان در این مراسم، واکنش شدید برخی از مربیان وقهرمانان واهالی تکواندوی استان را به همراه داشت.

    سید مصطفی رضازاده مربی آرمین هادیپور قهرمان تاریخ ساز تکواندوی ایران ومربی سابق تیم های ملی رزمی  با انتقاد از عملکرد هیات و شخص رییس هیات از بی توجهی نسبت به جامعه تکواندوی گیلان گفت : الان دوسال است که رییس هیات تکواندوی گیلان را نه من و نه قهرمانان ما ملاقات نکردیم ودر هیچ یک از مراسم های تجلیل از قهرمانان حضور نمی یابد .

    وی با ابراز تعجب از عملکرد ضعیف وعدم حمایت باقری که عضو شورای اسلامی شهر رشت هم هست گفت : از مدیرکل ورزش وجوانان گیلان تقاضا دارم هرچه سریع تر مجمع فوق العاده هیات را برگزار کرده و اگر آقای باقری فرصت لازم برای حمایت وپشتیبانی از تکواندوی گیلان را به عنوان رییس هیات ندارد ، این سمت را تحویل دهد.

    رضازاده افزود: اگر حمایت لازم از آرمین هادی پور انجام می شد شاید می توانست با انجام انتخابی به عضویت تیم ملی برای شرکت در رقابتهای المپیک درآید و افتخاری به افتخارات ورزش گیلان بیافزارید که همه این کم کاری ها متوجه مدیریت هیات است.

    البته این مربی سازنده تکواندوی گیلان که در سه رشته ورزشی تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای ملی پوش و قهرمان آسیا و جهانی به ورزش کشور تحویل داده است صحبتهای بیشتری هم داشت که با دخالت مسعود رهنما مدیر کل ورزش وجوانان و خلیلی فر معاون وی اجازه ادامه را پیدا نکرد و میکروفن را از دستان وی گرفتند.

    البته دراین مراسم از سوی دبیر هیات تکواندوی گیلان اعلام شد که با تلاش رییس هیات تکواندو که عضو شورای شهر رشت هم هست حدود ۱۲ میلیون تومان به قهرمانان تکواندوی استان کمک مالی خواهد شد.

     

    ارسال دیدگاه

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    برو بالا