اطلاع از آگهی های مزایدات بانک های سراسر کشور در ارتباط گستران هزاره

سامانه ارتباط گستران هزاره، یکی از جامع‌ترین وب‌سایت‌هایی است که به درج آگهی‌های مربوط به مناقصه، مزایدات بانک و همچنین استعلام بها می‌پردازد.

به گزارش حرف تازه ، این شرکت به عنوان نخستین کانون تخصصی برای جمع‌آوری داده یا اطلاع‌رسانی آگهی تجاری مناقصات و مزایده بانک در کشور مطرح شده است.

این سامانه دارای معتبرترین گواهی‌نامه‌های رتبه‌بندی، احراز صلاحیت شورای عالی انفورماتیک یا انتشار دیجیتال از مجموعه وزارت فرهنگ و همچنین ارشاد اسلامی می‌باشد و به درج مزایده بانک ملی می‌پردازد‌. شما در مورد سامانه ارتباط گستران هزاره چه می‌دانید؟ این سایت چگونه آگهی‌های مربوط به مزایده و مناقصه‌های شرکت‌ها را به دست متقاضیان می‌رساند؟ اگر می‌خواهید درباره این سایت بیشتر بدانید، به متن زیر توجه کنید.

اطلاع از آگهی های مزایدات بانک های سراسر کشور در ارتباط گستران هزاره

دلیل استفاده از ارتباط گستران هزاره برای اطلاع از آگهی مزایده

سامانه ارتباط گستران هزاره جزو پربازدیدترین و البته جامع‌ترین وب سایت‌های درج آگهی مناقصه در کشور است که ده‌ها هزار پیمانکار به آن دسترسی دارند و با کمک آن متقاضیان علاقه‌مند به مراجعه در مزایده‌ دولتی می‌توانند از اطلاعیه‌های منتشر‌ شده با این موضوع باخبر شوند. به طور کلی اکثر شرکت‌ها به خاطر دلایل زیر ترجیح می‌دهند که برای درج آگهی‌های خود از سامانه ارتباط گستران هزاره کمک بگیرند.

 

  1. افزایش بازدید آگهی به وسیله متقاضیان هدف:به خاطر اینکه ارتباط گستران هزاره دارای یک بانک اﻃﻼﻋﺎت جامع از ﻓﻌﺎﻻن ﺻﻨﻌتی در عرصه‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﺸﻮر است، اطلاعیه‌های منتشر شده توسط شرکت‌ها بیشتر از قبل مشاهده خواهند شد؛ به خاطر آنکه آگهی‌ها از جمله اطلاعیه‌های مربوط به مزایده بانک صادرات پس از انتشار با روش‌های مختلفی به دست مشتریان می‌رسند.

  2. تفکیک کردن آگهی‌های مربوط مناقصه، مزایده با استعلام بها:در این سامانه اطلاعیه‌های مربوط به مناقصات بانکی و مزایدات شرکتی به طور کاملا تخصصی دسته‌بندی خواهند شد و متقاضیان در زمان مراجعه کردن به وب‌سایت، به آسانی می‌توانند این آگهی‌ها را پیدا کنند.
  3. دسترسی کامل به آرشیو اطلاعیه و آگهی‌های پیشین: وبسایت ارتباط گستران هزاره با ارائه دادن سرویس آرشیو به مشاوران خود، این امکان را به آنها داده است تا به آگهی‌های پیشین دسترسی پیدا کنند.
  4. دریافت پشتیبانی آنلاین: این سامانه برای دریافت درخواست از ارباب رجوع یا ارائه دادن خدمات پشتیبانی به آن‌ها، یک سیستم آنلاین راه‌اندازی کرده است.
  5. دسترسی راحت به سایت برای نشر آگهی مزایده: مناقصه‌گزاران می‌توانند از طریق سامانه ارتباط گستران هزاره اطلاعیه‌های خودشان را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در هر ساعتی از شبانه روز منتشر کنند.
  6. اطلاع‌رسانی اطلاعیه‌های مزایده به مخاطبان: این وبسایت برای اطلاع‌رسانی درباره آگهی‌های منتشر شده جدید به مشتریان خودش از ایمیل، پیامک و سایر سیستم‌ها استفاده می‎کند.

اطلاع‌رسانی آگهی‌های مزایده از طریق ایمیل

ارتباط گستران هزاره، آگهی‌های مزایده را به صورت PDF در ظهر و عصر برای متقاضیان ایمیل می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق ایمیل خود جزئیات مربوط به هر آگهی یعنی تصاویر و اسناد آن را مشاهده کنند. در این روش دسته‌بندی‌هایی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان اطلاعیه‌های مرتبط به هر یک از آنها را به طور مجزا به آدرس‌های متفاوت ایمیل ارسال کرد.

اطلاع‌رسانی آگهی مزایدات توسط وب ‌سایت

سامانه ارتباط گستران هزاره از طریق وب سایت، تمامی اطلاعیه‌های مربوط به مزایده را بر اساس زمینه فعالیت متقاضیانش به صورت روزانه، در اختیار آنها قرار می‌دهد. بر روی وب‌سایت‌های این کمپانی می‌توان جزئیات هر یک از آگهی‌ها را مشاهده و آن‌ها را در صورت لزوم به صورت فایل دانلود کرد.

اطلاع‌رسانی آگهی‌های مزایده توسط اپلیکیشن

با کمک اپلیکیشن هزاره، کاربران می‌توانند اطلاعیه‌هایی که منطبق بر زمینه‌ فعالیت آن‌ها است را بر روی موبایل و تبلت خود دریافت کنند. کاربران می‌توانند ضمن مشاهده جزئیات هر آگهی، تصاویر آن را هم به صورت آنلاین و توسط برنامه دانلود نمایند. در اپلیکیشن این سایت می‌توان از امکاناتی همچون ستاره‌دار کردن اطلاعیه‌ها، تنظیم نمودن زنگ هشدار جهت یادآوری مزایده و اشتراک‌گذاری آنها بهره برد.

 

سخن پایانی

شرکت ارتباط گستران هزاره، نخستین شرکت معتبر در عرصه اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و همچنین مزایده‌های برگزار شده در کشور است که از سال ۱۳۷۹ فعالیتش را آغاز کرده و به خوبی می‌تواند این جلسات را پوشش بدهد. سرویس اطلاع‌رسانی این وب سایت، با بهره گرفتن از آخرین روش‌های فناوری به جمع‌آوری کردن اطلاعات، طبقه‌بندی و همچنین ارسال روزانه آگهی‌ها می‌پردازد. ارتباط گستران هزاره از روش‌های متفاوتی برای اطلاع‌رسانی به کاربران خودش استفاده می‌کند؛ به‌گونه‌ای که آگهی‌های مربوط به مزایده‌ها را از طریق سایت، ایمیل و اپلیکیشن به دست آن‌ها می‌رساند.