اطلاعیه مدیرعامل سپیدرود رشت پس از انتصاب

حرف تازه – پس از انتخاب محمد رفیعی به سمت مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت وی در اطلاعیه ای با هواداران سپیدرود سخن گفت. در اطلاعیه مدیرعامل سپیدرود آمده است: با حمد و ثنای خداوند سبحان بدوا لازم می دانم که از اعتماد اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت که سکان هدایت این […]

حرف تازه – پس از انتخاب محمد رفیعی به سمت مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت وی در اطلاعیه ای با هواداران سپیدرود سخن گفت.

در اطلاعیه مدیرعامل سپیدرود آمده است:

با حمد و ثنای خداوند سبحان بدوا لازم می دانم که از اعتماد اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت که سکان هدایت این باشگاه ریشه دار و مردمی را به اینجانب سپردند تشکر و قدردانی نمایم.

وظیفه خود می دانم که از همه عزیزانی که از گذشته تاکنون برای اعتلای نام سپیدرود تلاش نمودند سپاسگزاری کنم.

بی شک راهبری این باشگاه بزرگ و پر افتخار با همراهی و همدلی همه ارکان باشگاه، جامعه متعهد و آگاه هواداری و ارکان ورزش و مسئولان محترم استان، شدنی و میسر خواهد بود.

اینجانب دست یاری خود را بسوی همگان دراز می کنم و امیدوارم که با هدف گذاری، سیاست گذاری و برنامه ریزی مناسب، سپیدرود عزیز بتواند هم چنان در سطح نخست فوتبال ایران نورافشانی کند و از جایگاه و اعتبار فوتبال گیلان دفاع نماید.

جهت اطلاع هواداران عزیز اعلام می دارم که بزودی در یک نشست عمومی و رسانه ای برنامه های آینده باشگاه را تشریح و نسبت به معرفی و انتصاب ارکان باشگاه اقدام خواهم نمود.

زنده باد ایران و پاینده باد سپیدرود قهرمان
محمد رفیعی
مدیرعامل باشگاه سپیدرود