اضافه شدن تلفنی ثابت قدم به لیست کاندیداهای شهرداری رشت و دو سوال کلیدی

در جلسه غیر علنی دیروز شورا تماسی بیرونی با برخی اعضای شورا گرفته می شود که نام ثابت قدم نیز به این لیست اضافه شود. گفته می شود پس از کنایه محمد حسن علیپور به این تماس های بیرونی و علاقمندی ثابت قدم به کاندیداتوری، بلافاصله برخی از اعضا از این فرصت استفاده کرده و دنباله موضوع را گرفته اند و ثابت قدم را به لیست اضافه کرده اند. 

حرف تازه – در حالی که جلسه پرحاشیه عصر دیروز شورای اسلامی شهر رشت در نهایت با معرفی ۱۵ گزینه نهایی شهرداری رشت همراه شد حالا شنیده های جدیدی به گوش می رسد که سید محمدعلی ثابت قدم گزینه ای بیرونی بوده که پس از تماس های تلفنی اضافه شده است!

به گزارش حرف تازه در جلسه غیر علنی دیروز شورا تماسی بیرونی با برخی اعضای شورا گرفته می شود که نام سید محمد علی ثابت قدم شهردار اسبق رشت نیز به این لیست اضافه شود. گفته می شود پس از کنایه محمد حسن علیپور به این تماس های بیرونی و علاقمندی ثابت قدم به کاندیداتوری، بلافاصله برخی از اعضا از این فرصت استفاده کرده و دنباله موضوع را گرفته اند و ثابت قدم را به لیست اضافه کرده اند. 

حال دو سوال اساسی مطرح است:

نخست اینکه چه کسانی از بیرون شورا قصد دخالت در تصمیم منتخبان مردم در شورا را دارند؟

و دوم اینکه کدام اعضا اصرار به ماندن نام ثابت قدم در لیست کاندیداهای شهرداری دارند؟

حرف تازه آمادگی انتشار پاسخ های احتمالی اعضا و گزارش های تکمیلی را دارد.

شایان ذکر است ثابت قدم پیش از این در شورای پرحاشیه سوم شهردار رشت بوده است و پس از آن در شورای چهارم نیز بار دیگر شهردار شد که در اواخر شورای چهارم با رای اعضا عزل گردید. همچنین وی در ابتدای شورای پنجم به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد اما در نهایت تایید نشد.