کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری در گیلان مطرح کرد:

اصلاح طلبان به مردم قول شرف برای ایجاد تغییر دادند | تغییر باید بر مبنای کنار رفتن تمامیت خواهان باشد | وفاق باید در همه قوه ها باشد

کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری در گیلان با اشاره به اینکه اصلاح طلبان به مردم قول شرف برای ایجاد تغییر دادند خاطر نشان کرد: تغییر باید بر مبنای حضور اصلاح طلبان و کنار رفتن تمامیت خواهان باشد.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری در گیلان در گفتگو با قلم آزاد با اشاره به رای قاطع مردم استان گیلان به دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم ایران و به ویژه گیلان به تغییر رای دادند تا شاهد تغییر و تحول همه جانبه در کشورشان باشند.

وفاق باید در همه قوه ها باشد

عضو جبهه اصلاحات گیلان خاطر نشان کرد: آنهایی که در مخالفت با تفکرات ما در ستادهای رقیب فعالیت می کردند در رقابت انتخاباتی جنگ تمام عیار به راه انداختند.

عضو کارگروه سیاسی جبهه اصلاحات گیلان با بیان اینکه عده ای صحبتهای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم مبنی بر وفاق ملی را فقط در همین حوزه مجریه می دانند تصریح کرد: اگر قرار است وفاقی شکل بگیرد که آرزوی همه ما است باید در تمام قوه ها باشد نه تنها در قوه مجریه.

کمال لشکری در ادامه افزود: جالب اینجاست مخالفان دیروز ما امروز خودشان را برای پست های اجرایی کشور تعرفه میکنند. بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مخالف ما در انتخابات بودند و تمام و کمال در ستاد رقبا توپ می زدند و از گردانندگان آن ستادها بودند. همان افراد امروز در حوزه های انتخابیه سراسر کشور افرادی را برای پست های بزرگ اجرایی تعرفه می کنند.

اصلاح طلبان به مردم قول شرف برای ایجاد تغییر دادند

رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در ماسال در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: برخی نمایندگان به جای اینکه به کار قانونگذاری بپردازند به طرفداران خودشان قول مساعد برای مسئولیت های مختلف اجرایی میدهند. ما اصلاح طلبان و طرفداران رئیس جمهور منتخب به مردم قول شرف برای ایجاد تغییر و برون رفت از وضعیت موجود را داده ایم و مردم هر کجا که ما را می بینند از ما مطالبه گری می کنند.

دبیر حزب مردم سالاری در گیلان با اشاره به اینکه اضلاح طلبان و طرفداران و اعضای ستاد دکتر پزشکیان انتظارات بسیار زیادی نسبت به ایشان داشته وداریم عنوان کرد: در انتخاب و معرفی کابینه به جز چند نفر اندک، اصلاح طلبان را ندیدند. صداهایی از بزرگان در کشور به گوش می رسید که در پست های معاونت ها و مدیران کل کشوری از آن اصلاح طلبانی که موجب پیروزی آقای رئیس جمهور شده بودند استفاده شود اما بار دیگر شاهدیم که به این قول هم تا به اینجا عمل نشده است.

کمال لشکری خاطر نشان کرد: اکنون زمان تغییر استانداران فرا رسیده و گفته می شود به جز یکی دو استان، تمام استانداران تغییر خواهند کرد. جالب تر اینجاست در بعضی از استانها شاهدیم مجمع نمایندگان تشکیل جلسه می دهند و اسامی را برای جایگاه استانداری تعرفه می نمایند که در بین این اسامی، افرادی دیده میشوند که نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه در ستادهای رقیب در دو مرحله تمام تلاش خود را نمودند تا آقای دکتر پزشکیان رای نیاورد.

عضو جبهه اصلاحات گیلان حضور بیش از حد چهره های جناح مقابل را عامل یاس و ناامیدی طرفداران دولت دانست و گفت: اینها نشانه های یاس و ناامیدی را در بین طرفداران و حامیان دولت و اصلاح طلبان و اعضای ستاد به وجود می اورد. آن نشاط و امید‌ ابتدای کار را از آن دسته افرادی که به امید تغییر پای کار آمدند می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در ماسال افزود: ما از رئیس جمهور فرهیخته، انتظار داریم همانطور که با وعده تغییر اصلاخ طلبان و بخش قابل توجهی از مردم پای صندوق رای آمدند اکنون نیز پبام رایشان توسط ایشان شنیده شود. اصلاح طلبان با وعده تغییر از مردم خواستند با صندوق های رای قهر نکنند و در بسیاری از شهرستان ها، مشارکت بالاتری شکل گرفت و آرای قابل توجهی به نام دکتر پزشکیان به صندوق ریخته شد.

 تغییر باید بر مبنای کنار رفتن تمامیت خواهان باشد

کمال لشکری با تاکید بر اینکه تغییر باید بر مبنای حضور اصلاح طلبان به جای تمامیت خواهان باشد تصریح کرد: از وزیر محترم کشور و معاونین ایشان میخواهیم تا از میان افرادی که از سوی جبهه اصلاحات و ستاد دکتر پزشکیان در لیست مشترک گزینه های استانداری، جهت بررسی معرفی شده اند فردی را به عنوان استاندار آینده گیلان معرفی نمایند تا شاهد تغییر و دگرگونی در بدنه وزارت کشور و به خصوص در استان گیلان و شهرستانهای آن باشیم.

دبیر حزب مردم سالاری در گیلان در پایان با اشاره به وعده های رئیس جمهور در خصوص موضوع گشت ارشاد و فیلترینگ و معیشت، عنوان کرد: مردم و به خصوص جوانان و بانوان به قولهایی که بابت حجاب و معیشت و فضای مجازی داده شد همچنان امیدوارند و انتظار می روند هرچه سریعتر موضوعاتی چون رفع فیلترینگ و کنار گذاشتن طرح نور انجام شود.