مجید رجبی ویسرودی خطاب به شهردار:

اشتباه کردم به شما رای دادم / شهردار باید حقوق ها را بپردازد و هر دلیلی غیر منطقی است

حرف تازه : صبح امروز جلسه طرح سوال از شهردار رشت در ساختمان شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد و مجید رجبی ویسرودی به اظهارات او واکنش نشان داد.  مجید رجبی ویسرودی با تبلیغاتی دانستن بخشی از کارهای شهردار رشت گفت: بنده از شما حمایت کردم. اگر آن روز حمایت نمی کردم و به شما […]

حرف تازه : صبح امروز جلسه طرح سوال از شهردار رشت در ساختمان شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد و مجید رجبی ویسرودی به اظهارات او واکنش نشان داد. 

مجید رجبی ویسرودی با تبلیغاتی دانستن بخشی از کارهای شهردار رشت گفت: بنده از شما حمایت کردم. اگر آن روز حمایت نمی کردم و به شما رای نمی دادم هرگز رای نمی آوردید. اگر صدهزار بار دیگر رای گیری شود رای نمی آورید. من اشتباه کردم. 

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود : وقتی در جایگاه شهرداری هستید باید حقوق ها را بپردازید. ارائه این جداول معنی ندارد. هر دلیلی بیاورید غیر منطقی است. 

وی آسفالت را از وظایف شهرداری دانست و تصریح کرد : اجرای صحیح آسفالت از وظایف مدیریت شهری است.

رجبی همچنین با اشاره به پاسخگو نبودن شهردار گفت: من قبل از اینکه به شورا بیایم فردگرا بودم و تلفن را سخت جواب می دادم اما از وقتی به شورا آمدم وظایف دیگری دارم امروز کسی نیست که بگوید مجید رجبی پاسخگو نیست. اگر در جلسه هم باشم بعد از آن پاسخ می دهم. اما شما پاسخگو نیستید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: بارها به شما گفتیم حقوق ها را به موقع بدهید. افرادی که حقوق ناچیزی می گیرند و همان هم عقب می افتد باید چه کار کنند؟ بازرس تاکسیرانی شما هم که حقوق معوقه چهارماه اش را می خواهد و کتک می خورد.

وی ادامه داد: من هرگز حقوق پرسنلم را عقب نمی اندازم. حقوق ها را به موقع پرداخت کنی هم ثوابش بیشتر است و هم کارها نمود بیشتری دارد.

مجید رجبی ویسرودی افزود: مردم گرفتارند. ماشینی دارند و شهر چاله چوله است. باران چاله ها را پر می کند و ماشین آسیب می بیند. طوری شده است برخی به طعنه می گویند شهرداری و شورا با جلو بندی ساز ها قرارداد دارند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان با اشاره به صحبت های شهردار در خصوص اینکه بخش قابل توجهی از این مشکلات از قبل وجود داشته است گفت: مردم ما را انتخاب کرده اند و ما شهردار را انتخاب کرده ایم که مشکلات را حل کند. حقوق ها را به موقع بدهیم و آسفالت را به درستی اجرا کنیم.