اسمارت وای فای محصولی کاربردی و پرطرفدار از اسمارت ایکس

این روزها ابزارها و امکانات متنوعی وجود دارند که کسب‌وکارها می‌توانند برای جذب مشتری به کار بگیرند. بی شک اسمارت وای فای یا همان وای فای هوشمند یکی از پرکاربردترین‌شان خواهد بود.

به گزارش حرف تازه ، این روزها ابزارها و امکانات متنوعی وجود دارند که کسب‌وکارها می‌توانند برای جذب مشتری به کار بگیرند. بی شک اسمارت وای فای یا همان وای فای هوشمند یکی از پرکاربردترین‌شان خواهد بود. اگر شما هم برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه آماده هستید، با ما در ادامه همراه باشید تا به طور کامل این ابزار کارآمد را مورد بررسی قرار دهیم.

اینترنت محلی بی‌سیم، به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی روزمره مردم تبدیل شده است. اسمارت وای‌فای در واقع راهکاری است که می‌توان برای برطرف‌کردن دغدغه‌های تکراری در کسب‌وکارهای مختلف استفاده کرد. احتمالاً برای شما هم پرسش ایجاد شده که منظور از دغدغه‌های تکراری چیست؟

شاید تابه‌حال به این موضوع دقت نکرده باشید، اما میزان حجم اینترنت مصرفی برای وای‌فای‌هایی که برای مثال در کافه‌ها یا رستوران‌ها نصب می‌شوند، بسیار بالا است. در شرایط معمولی تنها یک مودم برای ارائه این سرویس استفاده می‌شود و هیچ کنترلی روی میزان حجم اینترنتی مصرف شده و موارد این چنینی وجود ندارد.

اسمارت وای فای در واقع راهکاری است که به کمک آن می‌توانید از این مشکل به‌راحتی عبور کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا بیش‌تر با این سرویس آشنا شوید.

تعریفی ساده از اسمارت وای‌فای

اسمارت وای‌فای یکی از ابزارهای ارائه شده توسط برند اسمارت ایکس است که به شما امکان کنترل و مدیریت حجم مصرفی اینترنت را می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که این سرویس برای بهبود بازاریابی کسب‌وکارها هم بسیار کارآمد است؛ چرا که یکی از اهداف آن جمع‌آوری اطلاعات کاربردی از مشتریان و کسانی است که از این سرویس استفاده کرده‌اند.

تعریفی ساده از اسمارت وای‌فای

حال ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که اسمارت وای‌ فای چگونه می‌تواند میزان حجم مصرفی اینترنت را کنترل کند و اطلاعات مشتریان را به دست آورد؟

برای این منظور سرویس اسمارت وای فای که توسط اسمارت ایکس ارائه می‌شود، به عنوان یک پل رابط میان اینترنت و کاربر قرار خواهد گرفت. کنترل و مدیریت این پل بر عهده صاحب مجموعه خدماتی مثل کافه یا رستوران است که به سرویس اسمارت وای فای دسترسی کامل دارد.

جالب است بدانید که این ابزار می‌تواند کارایی‌های بسیار زیادی داشته باشد و بسیار آسان به شما این امکان را می‌دهد که به‌عنوان‌مثال برای کاربران محدودیت استفاده از حجم اینترنت را تنظیم کنید.

اسمارت وای فای چه ویژگی‌هایی دارد؟

بی شک برای شناخت بهتر این ابزار، تنها تعریف آن کافی نیست و باید کمی بیش‌تر در موردش تحقیق کنیم. شناخت ویژگی‌های اسمارت وای فای می‌تواند راه خوبی برای آشنایی بیش‌تر با این ابزار باشد. ازاین‌رو در ادامه مطلب می‌خواهیم چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های وای‌فای هوشمند را با هم بررسی کنیم.

۱٫ بازاریابی

چیزی که برای صاحب یک کسب‌وکار اهمیت دارد، این است که بتواند ارتباط مؤثر با مشتریانش داشته باشد. برای این منظور می‌توان از شگردهای بازاریابی مختلفی استفاده کرد، اما یکی از ساده‌ترین روش‌های برای این کار استفاده از سرویس اسمارت وای فای خواهد بود. پس از این که کاربر به وای‌فای متصل شد، سرویس وای ‌فای هوشمند می‌تواند او را به صفحات اینترنتی دلخواه شما هدایت کنند.

به دلیل خودکار بودن این سرویس، صفحه فرود مورد نظر شما برای همه مشتریان قابل‌مشاهده خواهد بود. استفاده از سرویس اسمارت وای‌فای در واقع علاوه‌بر بالا بردن سطح رضایت مشتریان، به شما در بازاریابی کمک خواهد کرد.

ویژگی های اسمارت وای فای

۲٫ امنیت اطلاعات

همان‌طور که اشاره کردیم، اسمارت وای‌فای برای این که به کاربر اجازه دسترسی به اینترنت بدهد، نیاز به برخی از اطلاعات او دارد. پس از واردکردن این اطلاعات و طی‌شدن پروسه ثبت، کاربر به اینترنت دسترسی خواهد داشت. اطلاعاتی که از او در سیستم به ثبت می‌رسد، برای اهداف بازاریابی و وفادارسازی مشتریان استفاده خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که این اطلاعات آیا در معرض افشاشدن خواهند بود؟

باید اشاره کنیم که یکی از اصول اساسی در طراحی سرویس اسمارت وای‌فای، حفظ امنیت اطلاعات کاربران است. متخصصان برند اسمارت ایکس، این ابزار را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که اطلاعات مشتری‌ها تنها برای افرادی با دسترسی بالا امکان‌پذیر باشد.

۳٫ مدیریت

مدیریت شبکه بی‌سیم اسمارت وای‌فای باید ساده و بی‌دردسر باشد. بهترین روش برای مدیریت شبکه، استفاده از سرویس اسمارت وای‌فای خواهد بود. این سرویس به‌راحتی امکان کنترل حجم و مدیریت آن را به مدیریت مجموعه ارائه می‌دهد.

امکانات همه‌جانبه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سرویس در واقع باعث شده تا بهترین راهکار برای مدیریت وای‌فای باشد. به‌واسطه این سرویس شما می‌توانید برای مشتری‌ها با سطح وفاداری مختلف، اینترنت کم‌تر یا بیشتری در نظر بگیرید. به‌این‌ترتیب دیگر دغدغه اتمام زودهنگام حجم اینترنت در اثر استفاده نادرست وجود نخواهد داشت.

اسمارت وای فای چه امکاناتی دارد؟

تا اینجا در مورد تعریف اسمارت وای فای و ویژگی‌های این ابزار کارآمد صحبت کردیم، در ادامه اما می‌خواهیم بیش‌تر به امکانات و قابلیت‌های این سرویس بپردازیم. شناخت این موارد در زمان خرید می‌تواند پروسه تصمیم‌گیری را برای شما بسیار آسان‌تر کند.

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین امکانات اسمارت وای فای را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت تعریف حجم مصرفی برای گروه‌های مختلف

  • امکان هدایت کاربر به صفحه دلخواه

  • یکپارچه با سامانه پیامکی

  • امکان ارسال پیامک به‌صورت دستی توسط اپراتور

  • قابلیت اضافه‌کردن لینک به متن پیام‌ها

  • قابلیت مشاهده اطلاعات افرادی که از پنل استفاده کرده‌اند

  • امکان محدودسازی برخی کاربران و ایجاد لیست محدودشده‌ها

امکانات اسمارت وای فای

نحوه استفاده و عملکرد اسمارت وای فای چگونه است؟

عملکرد این فناوری بسیار ساده است، برای استفاده از اسمارت وای‌فای، کاربران باید دستگاه خود را به شبکه بی‌سیم موردنظر متصل کنند. این کار به‌صورت زیر است:

  • فعال‌کردن وای‌فای: برای استفاده از شبکه بی‌سیم، باید وای‌فای دستگاه خود را فعال کنید.

  • جستجوی شبکه: بعد از فعال‌کردن وای‌فای، دستگاه شروع به جستجوی شبکه‌های بی‌سیم در محدوده خود می‌کند.

  • انتخاب شبکه و احراز هویت: پس از پیدا کردن اسمارت وای فای، آن را انتخاب کنید تا به صفحه جدیدی وارد شوید. در این صفحه لازم است شماره‌تلفن خود را برای احراز هویت وارد کنید. پس از این برای شما یک کد احراز هویت ارسال می‌شود که با واردکردن آن می‌توانید به اینترنت متصل شوید.

  • مشاهده حجم مجاز برای مصرف: پس از این که همه مراحل احراز هویت انجام شد، سیستم به طور خودکار برای شما صفحه‌ای را نشان می‌دهد که میزان حجم مجاز مصرف اینترنت را به شما نشان خواهد داد. باید توجه کنید که با اتمام این حجم، اینترنت شما قطع خواهد شد.

اسمارت وای فای؛ راهی برای کنترل دقیق حجم و میزان مصرف اینترنت وای فای

دسترسی به اینترنت پر سرعت این روزها دغدغه بسیاری از افراد است و توجه به این موضوع برای کسب‌وکارها هم کمک می‌کند، بتوانند مشتری‌های بیش‌تری به خود جذب کنند. خوشبختانه برند اسمارت ایکس در این زمینه سابقه فعالیت بسیار خوبی دارد و سرویس وای فای هوشمند ارائه شده توسط این برند، می‌تواند تمام این دغدغه‌ها را برطرف کند.

جالب است بدانید که برند اسمارت ایکس از ابتدا با این نام شروع به فعالیت نکرده بود. در آغاز راه، این برند نامش «اسمارت وای فای» بود، اما پس از مدتی با اضافه شدن سرویس‌های دیگر مثل باشگاه مشتریان و رزرو آنلاین، تصمیم بر تغییر نام شد و نام اسمارت ایکس برای این برند انتخاب شد.

باتوجه‌به این موضوع اگر شما به دنبال راه‌اندازی اسمارت وای فای برای کسب‌وکار خود هستید، می‌توانید برای مشاوره و به‌دست‌آوردن اطلاعات تکمیلی از متخصصان اسمارت ایکس کمک بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه اسمارت وای فای در وب‌سایت اسمارت ایکس مراجعه کنید.