با استعفای افتخاری؛

عباسی عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان شد

حرف تازه – اسدالله عباسی در خصوص استعفاء حجت الاسلام افتخاری از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، اظهار کرد: حجت الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت آمادگی این قضیه را نداشتند و استعفاء دادند. وی گفت: با اصرار و محبت دوستان این مسؤلیت را برعهده من گذاشتند […]

حرف تازه – اسدالله عباسی در خصوص استعفاء حجت الاسلام افتخاری از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، اظهار کرد: حجت الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت آمادگی این قضیه را نداشتند و استعفاء دادند.

وی گفت: با اصرار و محبت دوستان این مسؤلیت را برعهده من گذاشتند و به این هییت رییسه اضافه شدم.

گفتنی است حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت به عنوان رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان منصوب شده بود که از این سمت استعفا کرد.

منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار و محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان دو عضو دیگر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گیلان منصوب شده بودند که بعد از استعفای حجت الاسلام افتخاری محمد صادق حسنی جوریابی به عنوان رییس این هیأت انتخاب شد.

منبع : کاسپین