در صورت عدم استیضاح ثابت قدم در جلسه سوم بهمن؛

استیضاح دیگری به دلیل تغییرات پی در پی حوزه مالی شهرداری رشت در راه است؟!

حرف تازه : در پی تغییرات پی در پی در شهرداری رشت و عدم ثبات در تصمیمات شهردار، اعضای شورای شهر رشت طرح سوالی را مجددا اعلام وصول کردند. در حالی که یکی از شعارهای طرفداران ثابت قدم در شورای شهر رشت ثبات مدیریتی است ولی تغییرات پی در پی در سطح مدیران شهرداری موجب وخیم […]

حرف تازه : در پی تغییرات پی در پی در شهرداری رشت و عدم ثبات در تصمیمات شهردار، اعضای شورای شهر رشت طرح سوالی را مجددا اعلام وصول کردند.

در حالی که یکی از شعارهای طرفداران ثابت قدم در شورای شهر رشت ثبات مدیریتی است ولی تغییرات پی در پی در سطح مدیران شهرداری موجب وخیم شدن اوضاع مالی شهرداری گردیده است. به این طریق در صورت عدم استیضاح در جلسه سوم بهمن، مجددا شهردار برای پاسخ به وضعیت وخیم مالی شهرداری و آشفتگی در این حوزه به عمارت شورا احضار می شود. این طرح سوال در جلسه یکصد و هفتاد و دوم شورای شهر رشت به شکل رسمی از طریق رییس شورای شهر رشت وصول گردید.

متن طرح سوال به شرح زیر میباشد

جناب آقای مسعود کاظمی
رییس محترم شورای اسلامی شهر رشت
با سلام و احترام
نظر به اهمیت ثبات و برنامه ریزی در حوزه مالی شهرداری اینجانبان امضاکنندگان ذیل نامه تقاضای سوال رسمی از شهرداری جهت توضیح تغییرات گسترده در سال جاری علرغم تذکرات قبلی در این حوزه را داریم.

گیلان امروز