هفته بیست و یکم لیگ برتر؛

استقلال در صدر جدول ایستاد | پرسپولیس با ۳ امتیاز کمتر در تعقیب صدرنشین

با برگزاری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در صدر جدول ایستاد.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، با برگزاری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در صدر جدول ایستاد و پرسپولیس نیز رده دوم و فاصله ۳ امتیازی تا صدر جدول را حفظ کرد.

در این هفته از مسابقات، آلومینیوم اراک با یک گل نساجی را شکست داد. پرسپولیس با دبل کنعانی زادگان پیکان را از پیش رو برداشت. سپاهان با دو گل مقابل گل گهر سیرجان پیروز شد. تراکتور در مصاف با میزبان خود شمس آذر قزوین با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت و ملوان در ادامه روند جالب توجه خود با یک گل صنعت نفت آبادان را مغلوب کرد.

در دیگر مسابقات این هفته، مس رفسنجان و ذوب آهن به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. دیدار استقلال خوزستان و فولاد نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید و در آخرین دیدار هفته، استقلال با تک گل زودهنگام آرمین سهرابیان در دقیقه ۱ موفق به کسب برتری و ۳ امتیاز در مصاف با هوادار شد.

در جدول رده بندی استقلال با ۴۶ امتیاز از ۲۱ بازی مقتدرانه در صدر است. پرسپولیس با ۴۳ امتیاز و ۳ امتیاز کمتر از استقلال، در پایان دیدار بیست و یکم خود در تعقیب تیم صدرنشین است. تراکتور با ۳۸ امتیاز از ۲۰ بازی سوم است. سپاهان نیز از ۱۹ بازی ۳۷ امتیاز کسب کرده است. همچنین ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان با ۳۵ و ۳۳ امتیاز پنجم و ششم هستند.

در انتهای جدول صنعت نفت آبادان ۱۳ امتیاز دارد. نساجی مازندران ۱۵ امتیازی است و استقلال خوزستان نیز ۱۶ امتیاز از ۲۱ بازی به دست آورده است.

خبرنگار: صدف روشنی