رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت خبر داد:

استقرار ۳۰۰ آتش نشان و ۷۰ ماشین سبک و سنگین در ۱۳ ایستگاه و ۶ نقطه پرخطر رشت در چهارشنبه سوری

حرف تازه – بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت عصر دیروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد به تشریح تدابیر این سازمان برای چهارشنبه سوری پرداخت. رمضانی ضمن اعلام آمادگی این سازمان، گفت: ۳۰۰ آتش نشان و ۷۰ ماشین سبک و سنگین آتش […]

حرف تازه – بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت عصر دیروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد به تشریح تدابیر این سازمان برای چهارشنبه سوری پرداخت.

رمضانی ضمن اعلام آمادگی این سازمان، گفت: ۳۰۰ آتش نشان و ۷۰ ماشین سبک و سنگین آتش نشانی در ۱۳ ایستگاه و ۶ نقطه پرخطر آماده خدمت رسانی در مقابل خطرات و آسیب های احتمالی در چهارشنبه سوری خواهند بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اعلام این خبر افزود : مدیریت ارتباطات شهرداری مرکز، سازمان زیباسازی و خدمات شهری مناطق به همراه سازمان آتش نشانی برای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری اقدام به نصب بنر ها و استند های اطلاع رسانی در سطح شهر کرده اند.

در این جلسه فاطمه قدیمی حرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز با اعلام اینکه کارگروه هشدار و اطلاع رسانی با مشارکت سازمانهای مربوطه اقدام به اطلاع رسانی مناسب در سطح شهر رشت کرده اند تصریح کرد: امیدوریم به واسطه عملکرد یکپارچه و تهیه پکیج ویژه و همکاری همکاران زحمتکش از حوادث آخر سال پیشگیری کنیم.

مظفر نیکومنش نودهی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز خواستار اطلاع رسانی گسترده از طریق رسانه ها، فضای مجازی و به ویژه رسانه ملی شد و پیشنهاد داد: شهرداری نقاطی را برای این جشن تاریخی در نظر بگیرد تا ضمن کاهش خطرات در سطح شهر ، محیط امنی برای حاضرین در مراسم چهارشنبه سوری فراهم شود.

سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی هم در ادامه به افزایش آسیب ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ان شاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته آسیب ها به حداقل برسد. جان شهروندان از همه چیز با ارزش تر است و دلمان نمی خواهد کوچکترین آسیبی به شهروندان وارد شود.

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز با ابراز امیدواری نسبت به کاهش آسیب ها از برگزاری نمایش خیابانی آتش نشانان برای اولین بار در پیاده راه و برخی نقاط شهر خبر داد و خاطر نشان کرد : باید با فرهنگ سازی بیشتر و اطلاع رسانی صحیح در راستای ارتقای ایمنی شهر و کاهش حوادث گام برداریم تا مخاطرات کمتری متوجه جوانان ، نوجوانان و سایر شهروندانمان شود.