استقرار ایستگاه های رایگان سلامت در سطح رشت

تی تی خبر (حرف تازه) : در سومین روز از هفته سلامت اتوبوس های سلامت در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت و میدان مصلی مستقر شدند. در این برنامه که به عنوان یکی از برنامه های شهرداری رشت و کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در هفته سلامت با همکاری […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در سومین روز از هفته سلامت اتوبوس های سلامت در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت و میدان مصلی مستقر شدند.

در این برنامه که به عنوان یکی از برنامه های شهرداری رشت و کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در هفته سلامت با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر ، نظام پرستاری و با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان رشت ، مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری اداره سلامت و حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد خدمات مختلفی از جمله تست رایگان قند خون و فشار خون و مشاوره به شهروندان ارائه گردید.

غرفه نقاشی کودکان و میزی از غذاهای مخصوص بیماران دیابتی از دیگر قسمت های درنظر گرفته شده در این برنامه بود.

نکته جالب آنکه پس از پایان مهلت مقرر خدمات رسانی نیز تصویری از تست فشار خون که توسط یکی از نیروهای ایستگاه سلامت از پیرزنی در مقابل ورودی مصلی گرفته شده بود شکار شد تا مشخص شود کار صورت گرفته نمایش یا رفع تکلیف نبوده است و تعهد و نوع دوستی در آن به چشم می خورد.

۲۰۱۶۰۴۲۲_۱۳۲۰۱۱