شنیده ها

استعفای نوری هریس از شورای شهر رشت | عضو بازداشتی رضا نوری هریس بود؟

شنیده ها حاکی از آن است حواشی روزهای اخیر و مسائلی که در خصوص یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود در نهایت منجر به استعفای نوری هریس از شورای شهر رشت شده است!

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، شنیده ها حاکی از آن است حواشی روزهای اخیر و مسائلی که در خصوص یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود در نهایت منجر به استعفای نوری هریس از شورای شهر رشت شده است!

در روزهای گذشته رسانه ها از دستگیری یکی از شورانشینان رشت خبر داده بودند که در جلسه انتخاب شهردار نیز ده عضو شورا حاضر بودند و رضا نوری هریس تنها غایب جلسه بود و گمانه زنی ها در خصوص اینکه عضو بازداشتی، رضا نوری هریس بوده را تقویت کرده است.

پیش از این نادر حسینی سخنگوی شورای شهر رشت در خصوص بازداشت عضو شورا به ایرنا گفته بود که اطلاعات ما هم در حد شنیده ها است و تاکنون این موضوع به شورای رشت ابلاغ یا اطلاع داده نشده است.

یک منبع آگاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر دستگیری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت را به اتهام دریافت رشوه تأیید کرد. وی همچنین اعلام کرد که تحقیقات برای بررسی و بازداشت سایر متهمان پرونده نیز ادامه دارد.

پس از انتشار این اخبار پایگاه خبری غیرمنتظره شنیده هایی از استعفای رضا نوری هریس منتشر کرد تا بدین ترتیب در صورت صحت شنیده ها، ابهامات این ماجرا تا حدودی برطرف شود.

در صورتی که نوری هریس از شورای شهر رشت استعفا دهد مهیار سماکچی به عنوان عضو علی البدل جایگزین وی خواهد شد.

سماکچی دومین عضو علی البدل شورای ششم است و پیش از این حسن کریمی کرنق با استعفای سید امیرحسین علوی، به دلیل انتخاب به عنوان شهردار، به شورای شهر راه یافته بود.

در خصوص علل و جزییات استعفای رضا نوری هریس در آینده مطالب بیشتری منتشر خواهد شد.

هنوز حرف تازه قادر به تایید قطعی این خبر نیست. باید منتظر اخبار تکمیلی ماند و دید این شنیده ها تا چه حد به واقعیت نزدیک است. این آمادگی وجود دارد جوابیه های احتمالی در این زمینه و توضیحات این عضو شورا و یا مجموعه شورای شهر رشت از طریق همین رسانه جهت تنویر افکار عمومی منتشر شود.

شورای ششم رشت تا کنون حواشی فراوانی داشته است. پیش از این در موضوع برکناری شهردار سابق نیز ابهاماتی در خصوص نحوه رای گیری جلسه استیضاح مطرح شد اما در نهایت پس از یک بار رفت و بازگشت علوی به جایگاه شهرداری به صدور حکم برکناری شهردار ختم شد.