استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت

گزارش های دریافتی حاکی از آن است استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت مورد قبول ناصر حاج محمدی شهردار این شهر قرار گرفته است.

اختصاصی حرف تازه – گزارش های دریافتی حاکی از آن است استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت مورد قبول ناصر حاج محمدی شهردار این شهر قرار گرفته است.

به گزارش حرف تازه، در روزهای گذشته مباحث مربوط به مناقصه خط سوم و چهارم کارخانه کودآلی شهرداری رشت، حواشی بسیاری را برای مجموعه شهرداری و این معاونت رقم زده است که شاید این استعفا نیز بی ارتباط به آن نباشد؛ هرچند هنوز در خصوص علت اصلی این استعفا گزارشی رسمی به تحریریه این پایگاه خبری نرسیده است.

حجت جذب ابتدا ابهاماتی ۱۱ میلیارد تومانی را در خصوص این مناقصه مطرح کرد که نخستین بار در حرف تازه منتشر شد. پس از آن فرامرز جمشیدپور در مصاحبه ای به این ابهامات پاسخ داد اما این پایان ماجرا نبود و برخی دیگر از اعضای شورای شهر نیز اعلام موضع کردند.

در آخرین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری نیز ظاهرا فرامرز جمشیدپور به طور شفاهی از استعفای خود خبر داده است و گفته می شود ظهر یکشنبه استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت مورد موافقت ناصر حاج محمدی، شهردار این کلانشهر، قرار گرفته است.

در سوابق کاری فرامرز جمشیدپور که از مدیران باتجربه مجموعه شهرداری رشت به شمار می رود، ۷ سال شهرداری رستم آباد، سرپرستی شهرداری رشت، معاونت حمل و نقل این شهرداری، حضور در راس سازمان حمل و نقل به عنوان مدیرعامل وقت و … دیده می شود.

باید منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه باشیم. هنوز نمی توان به قطعیت در خصوص این استعفا و قبول آن از سوی شهردار رشت سخن گفت و تنها بر اساس شنیده هایی از افراد آگاه این خبر منتشر شده است.


بیشتر بخوانید:

ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه خط سوم و چهارم کارخانه کود آلی شهرداری رشت/ با یک بند مناقصه شرکتی با رقم ۱۱ میلیارد تومان کمتر ورود نکرد

واکنش شهرداری رشت به اظهارات حجت جذب در خصوص ابهام ۱۱ میلیارد تومانی مناقصه کارخانه کود آلی

واکنش علوی به حواشی یک مناقصه در کارخانه کودآلی شهرداری رشت

واکنش عاقل منش به مناقصه کودآلی و حواشی آن/ به سوگند خود وفادار باشیم


استعفای فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل