استعفای شهردار رشت کذب محض است/ حاج محمدی با جدیت پیگیر امور است

دقایقی قبل یکی از کانال های محلی خبری مبنی بر استعفای شهردار رشت طی روزهای آتی منتشر کرد که کذب محض است.

اختصاصی حرف تازه – دقایقی قبل یکی از کانال های محلی خبری مبنی بر استعفای شهردار رشت طی روزهای آتی منتشر کرد که کذب محض است.

پیگیری های حرف تازه نشان می دهد ناصر حاج محمدی به کار خود در راس شهرداری رشت ادامه می دهد و استعفای او شایعه ای بی اساس است و صحت ندارد.
حاج محمدی نه تنها به دنبال استعفا نیست بلکه با جدیت پیگیر امور شهری است و در همین راستا فردا نیز در وزارت کشور پیگیر افزایش اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی رشت خواهد بود. البته این تنها جلسه او در تهران نیست و در جلسات مهم دیگری نیز همچون هفته گذشته حضور خواهد داشت.
وی در ماه های اخیر تفاهم نامه همکاری پنج پروژه بزرگ را نیز با قرارگاه خاتم به امضا رسانده است و در روزهای اخیر پیگیری های لازم را در دیدار با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم انجام داده است. جلسه شورای عالی ترافیک کشور جهت پیگیری تراموا و دیدار با دکتر نوبخت به منظور پیگیری ساماندهی و احیای رودخانه های شهر رشت دیگر جلسات مهم روزهای اخیر شهردار رشت بوده اند که نشان از اراده او برای ادامه فعالیت دارند.
به نظر می رسد شهردار رشت بدون توجه به طرح سوال های پیاپی اعضای شورا به کار خود ادامه می دهد و قصد استعفا ندارد.
شایان ذکر است در هفته گذشته در سومین طرح سوال متوالی، شش عضو از یازده شورا از پاسخ های شهردار رشت قانع نشده بودند اما برکناری شهردار نیاز به هشت رای دارد.
استعفای شهردار رشت کذب محض است/ حاج محمدی با جدیت پیگیر امور است

استعفای شهردار رشت کذب محض است/ حاج محمدی با جدیت پیگیر امور است