تصاویر و نتایج و جدول لیگ دو؛

استخراج ۳ امتیازی سپیدرود از چاه نفت / یگ گام تا صعود

تی تی خبر (حرف تازه) : در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دو فوتبال کشور سپیدرود رشت در دیداری حساس ۲ بر ۱ از سد نفت و گاز گچساران گذشت. در هفته پایانی این رقابت ها سپیدرود در دیداری حساس یکشنبه ۲۶ اردیبهشت میزبان بادران خواهد بود تا با کسب یک پیروزی دلچسب طعم شیرین صعود […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دو فوتبال کشور سپیدرود رشت در دیداری حساس ۲ بر ۱ از سد نفت و گاز گچساران گذشت. در هفته پایانی این رقابت ها سپیدرود در دیداری حساس یکشنبه ۲۶ اردیبهشت میزبان بادران خواهد بود تا با کسب یک پیروزی دلچسب طعم شیرین صعود را بچشد.

در چارچوب هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته دوم عصر امروز سپیدرود موفق به شکست دادن نفت و گاز گچساران شد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری “دی اسپورت“، دیدار دو تیم که جنگ تیم های اول و سوم جدول بود را می توان به نوعی فینال زودرس لیگ دسته دوم نامید جایی که نفت و گاز با یک تساوی هم به صعود مستقیم امیدوار می ماند ولی سپیدرود برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز خانگی داشت.

 

ترکیب سپیدرود رشت

 

سید محمد حسینی، شایان مصلح، هادی تامینی، هادی موسوی، میثم تهی دست، افشین عشوری زاد، محمد همرنگ، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، محمد دادرسی،سهیل حق شناس.

سرمربی:فرشاد پیوس

 

ترکیب نفت و گاز گچساران

 

مجتبی فرهادی، بهزاد داودی، محمد دلارایی، محسن یکه دوست، علی کرمی، حسام مقصودی، قایم اسلامی خواه، نبی الله اسدی، اشکان بخشی، عباس کندل، رضا قیالی

سرمربی:یوسف نادریان

 

تیم داوری

 

داور: وحید کاظمی           کمک داوران: علی اکبر عظیم پور ،ایوب غلامزاده           داور چهارم: صائب گلی

 

شرح بازی

 

در روزی که شاهد حضور ده هزار هوادار سپیدرودی در استادیوم عضدی بودیم همان طور که پیش بینی می شد شاهد بازی هجومی از سوی سپیدرود بودیم و این تیم در همان دقیقه ۵ بازی موفق شد توسط کاپیتان گلزنش یعنی حق شناس به گل برسد در ادامه کار در دقیقه ۱۰ بازی سپیدرود به یک ضربه پنالی دست یافت که ضربه پنالتی را میعاد یزدانی به بیرون زد اما خود یزدانی پیش از پایان بازی در نیمه اول موفق شد با گشودن دروازه نفت و گاز،سپیدرود را با اختلاف دو گل پیش بیاندازد.

 

نیمه دوم نیز با بازی برتر سپیدرود آغاز شد و این تیم چند موقعیت خوب گلزنی را در این نیمه روی دروازه نفت و گاز ایجاد کرد که هیچ کدام از این توپ ها راهی به دروازه نفت و گاز پیدا نکرد.سرانجام در حالی که سپیدرود در موقعیت حمله قرار داشت رضا قیالی با فرار از جناح راست سپیدرود موفق شد از مدافعین این تیم پنالتی بگیرد و با گل شدن پنالتی نفت و گاز بازی در پنج دقیقه پایانی با هیجان بیشتری دنبال شد با این حال سپیدرود با اداره بازی در این دقایق موفق شد از حریف جنگنده و صدرنشینش سه امتیاز با ارزش بگیرد.

 

شرح گل ها

 

سپیدرود رشت۱-نفت و گاز گچساران۰ (دقیقه۵):در حالی که هنوز بازی شکل اصلی خود را پیدا نکرده بود روی یک ضربه ایستگاهی و در اثر اشتباه مدافعین و گلر نفت و گاز توپ به سهیل حق شناس رسید تا این فوروارد گلزن سپیدرودی ها با فرصت طلبی حساب کار را یک بر صفر به سود سپیدرود کند.

 

سپیدرود رشت۲-نفت و گاز گچساران۰ (دقیقه۲۳):در یک ضد حمله از سوی سپیدرودی ها حق شناس در حالی که خودش موقعیت مناسبی برای گشودن دروازه نفت و گاز داشت با دادن پاس به میعاد یزدانی او را در برابر دروازه خالی نفت و گاز قرار داد تا این وینگر تند و تیز سپیدرود با زدن گل دوم سپیدرود پنالتی از دست رفته اش را جبران مافات کند.

 

سپیدرود رشت۲-نفت و گاز گچساران۱ (دقیقه۸۵):پنالتی نفت و گاز که رضا قیالی به دست آورده بود را قاسم اسلامی خواه در جهت خلاف شیرجه گلر سپیدرود به گل تبدیل کرد.

 

بهترین بازیکن میدان

 

سهیل حق شناس کاپیتان تمام نشدنی سپیدرودی ها امروز هم گل زد و هم پاس گل داد تا بدین ترتیب همچون بازی برابر کارا و کیمیا فرآیند از ارکان اصلی پیروزی سرخ های رشت باشد.حق شناس علاوه بر زدن گل و دادن پاس گل در نیمه دوم با دوندگی بی امانش بارها خط دفاع نفت و گاز را با چالش مواجه کرد بدین ترتیب این کاپیتان تمام نشدنی سپیدرود را می توان بهترین بازیکن میدان در دیدار فینال گونه امروز انتخاب کرد.

photo_2016-05-08_20-52-30 photo_2016-05-08_20-52-39

photo_2016-05-08_16-31-22photo_2016-05-08_16-31-24photo_2016-05-08_16-31-27photo_2016-05-08_16-31-29photo_2016-05-08_16-31-33photo_2016-05-08_16-31-35photo_2016-05-08_16-31-40photo_2016-05-08_16-31-43