مدیر کل اوقاف گیلان:

استان گیلان میزبان ۱۰۰۰ نخبه قرآنی از سراسر کشور می‌شود

حرف تازه : حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی با اعضای کمیته‌های برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری ملی و کشوری در گیلان است اظهار داشت: استان گیلان با قدوم نخبگان قرآنی معطر می‌شود. به گزارش حرف تازه به نقل از تسنیم، […]

حرف تازه : حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی با اعضای کمیته‌های برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری ملی و کشوری در گیلان است اظهار داشت: استان گیلان با قدوم نخبگان قرآنی معطر می‌شود.

به گزارش حرف تازه به نقل از تسنیم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قرآن کریم نتیجه فعالیت‌های گسترده قرآنی در گیلان است گفت: در سال‌های اخیر، نخبگان قرآنی استان از ۳ هزار نفر به ۸۳ هزار نفر افزایش یافته‌اند.

عادلی ارتقاء سطح فرهنگی و قرآنی گیلان را از اهداف میزبانی استان در این مسابقات عنوان کرد و افزود: استان گیلان ظرفیت‌های چشمگیری در حوزه قرآنی و دینی دارد که باید به‌درستی در کشور مطرح شوند.

وی با تاکید بر گستردگی مسئولیت کاری در برگزاری مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات چشمگیری از سوی تمامی دستگاه‌های استان برای برگزاری مسابقات انجام شده است.

عادلی با بیان اینکه باید از تمامی توان و ظرفیت موجود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان استفاده کرد افزود: فعالیت و همکاری در برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری اعتقادی است که باید از دل برآید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه گیلان در برگزاری این مسابقات میزبان ۱۰۰۰ نخبه قرآنی از سراسر کشور است خاطرنشان کرد: این مسابقات علاوه بر مسابقه دهندگان و عوامل اجرایی این مسابقات همه روزه بالغ بر ۱۰۰۰ نفر میهمان دارد.

عادلی با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولان استانی برای برگزاری مسابقات مذکور پای کار هستند اعلام کرد: کم کاری و همکاری نکردن در این حوزه دلیل بر کم لطفی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان سطح مسابقات را سطحی ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: این مسابقات به مدت ۱۲ روز در مجتمع زیباکنار بندرانزلی برگزار می‌شود.