بر اثر سانحه دلخراش رانندگی؛

استاد سید مصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ درگذشت

استاد سید مصطفی رضازاده رزمی کار مطرح استان گیلان که سابقه سرمربی گری تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ ایران را نیز در کارنامه داشت ساعاتی قبل بر اثر سانحه دلخراش تصادف درگذشت.

حرف تازه – استاد سید مصطفی رضازاده رزمی کار مطرح استان گیلان که سابقه سرمربی گری تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ ایران را نیز در کارنامه داشت ساعاتی قبل بر اثر سانحه دلخراش تصادف درگذشت.

استاد رضازاده موسس باشگاه عقاب المپیک رشت و از قهرمانان رزمی کار مطرح ایران بود که به عنوان اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران شناخته می شد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رشته های تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای را داشت.

وی به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی طلای رقابت های جهانی کیک بوکسینگ در اتریش را به دست آورد و به عنوان مربی نیز نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا را کسب کرد و شاگردان بسیاری را در دوران مربی گری پرورش داد. 

سید مصطفی رضازاده در حالی که در مسیر امامزاده هاشم به قصد کمک به دو خودروی تصادف کرده از خودروی خود پیاده شد توسط یک خودروی نیسان زیر گرفته شد و دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری استاد رضازاده صبح فردا از ساعت نه و نیم در ورزشگاه عضدی برگزار می شود.

تحریریه حرف تازه آرزوی غفران و رحمت الهی برای این استاد فقید را دارد و برای سایر بستگان صبر و شکیبایی آرزومند است. روحش شاد یادش گرامی…