از نصرتی تا لوپتگی!

شهردار رشت مذاکراتی را با وزارت کشور برای انتقال به این وزارت خانه برای تصدی سمتی در سازمان همیاری‌ها صورت داده تا شهر رشت را علیرغم آنکه در ابتدای ورودش برنامه‌های چهارساله و هشت ساله ارائه کرده بود پس از کمتر از یک سال به حال خود رها کرده و برای پستی به قول خود بالاتر برود.

حرف تازه – درست ۴۸ ساعت قبل از نخستین دیدار اسپانیا در جام جهانی بود که خبری فوتبالی جهان را شوکه کرد. پس از مذاکره لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا و عقد قرارداد با تیم فوتبال رئال مادرید، فدراسیون فوتبال اسپانیا در اقدامی باورنکردنی اما مقتدرانه لوپتگی را به دلیل انجام این عمل غیر حرفه‌ای اخراج کرد.

حال اما یک ماه پس‌ازاین اتفاق در شهر رشت، شهردار رشت مذاکراتی را با وزارت کشور برای انتقال به این وزارت خانه برای تصدی سمتی در سازمان همیاری‌ها صورت داده تا شهر رشت را علیرغم آنکه در ابتدای ورودش برنامه‌های چهارساله و هشت ساله ارائه کرده بود پس از کمتر از یک سال به حال خود رها کرده و برای پستی به قول خود بالاتر برود.

با این وجود اما برخی اعضای شورای شهر رشت در مقابل نصرتی روزه سکوت اختیار کرده و پاسخی به این رفتار او نداده اند. رفتاری که خشم شهروندان را برافروخته و معتقدند رفتار غیرحرفه‌ای مسعود نصرتی قزوینی نژاد می‌بایست با پاسخ جدی و مقتدرانه اعضای شورای شهر رشت همراه باشد.

جالب آنکه چند تن از اعضای شورای شهر رشت در لیستی موسوم به ائتلاف رشتی ها حضور داشتند که متاسفانه تعدادی از آنها نیز در جمع کسانی هستند که سکوت کرده اند!

در پایان امید است در دوره آتی انتخابات شورای شهر در رشت، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با حضور در فرمانداری رشت برای این انتخابات نام‌نویسی کند. زیرا شهر رشت به وجود افرادی چون او بیش تر نیاز دارد تا در صورت دهن‌کجی به این شهر با اقدامی قاطع پاسخ رفتار غیر حرفه‌ای طرف مقابل را بدهد.