از معاون وزیر شدن داماد روحانی تا امضا گرفتن از وزیر برای استخدام رسمی شدن ژن خوب در رشت

روز گذشته بود که خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده که سال گذشته به دامادی حسن روحانی درآمده بود و چندی پیش نیز دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی معاونت علمی رییس جمهور شد، اکنون طی حکمی از سوی وزیر صمت، بعنوان معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی منصوب شده است!

حرف تازه – روز گذشته بود که خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده که سال گذشته به دامادی حسن روحانی درآمده بود و چندی پیش نیز دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی معاونت علمی رییس جمهور شد، اکنون طی حکمی از سوی وزیر صمت، به عنوان معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی منصوب شده است!

نکته جالب اینکه چندی پیش ماجرای انتقادات شدیداللحن یک فرد نیمه سیاسی از استاندار گیلان مورد توجه قرار گرفته بود و پس از آن کاشف به عمل آمد که وی پس از عدم توجه استاندار گیلان به خواسته غیرقانونی او برای استخدام رسمی فرزندش دست به تریبون شده و از هر فرصتی برای تاختن به استاندار گیلان استفاده می کند.

ماجرا از این قرار است که چندی پیش در سفر یکی از وزیران به گیلان، در یکی از این دیدارها فرد نیمه سیاسی خود را به وزیر رسانه و توصیه نامه ای از پیش تایپ شده را در اختیار وزیر قرار می دهد تا با در شرایط قراردادن وزیر بتواند از وی امضا بگیرد.

اما این تمام ماجرا نبود و با هوشیاری وزیر نسبت به درخواست غیرقانونی این فرد نیمه سیاسی، ذیل امضا چنین پاراف میکند که موضوع فوق می بایست به تایید استاندار گیلان نیز برسد. استاندار گیلان اما نسبت به درخواست غیرقانونی این فرد مقاومت می کند و پاسخی به این موضوع نمی دهد.

حال در این شرایط باید از این فرد نیمه سیاسی بابت درخواستش نه تنها نباید گلایه نکرد بلکه باید ممنون هم بود زیرا او نسبت به روحانی که دامادش بدون داشتن سابقه اجرایی ویژه و پرشماری معاون وزیر شده، خواسته بسیار اندکی داشته و تنها به دنبال استخدام رسمی فرزند دلبند و ژن خوب دارش بوده است!