سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت :

از مسئولین استان انتظار داریم

حرف تازه – فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص دیدار حساس این تیم با پارس جنوبی جم به همکارمان چنین گفت: بازی بسیار حساس و مهمی را پشت سر گذاشتیم و کسب این سه امتیاز لازم و واجب بود و خدا را شکر که با همت طرفداران همیشه وفا دار سپیدرود ؛ کادر […]

حرف تازه – فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص دیدار حساس این تیم با پارس جنوبی جم به همکارمان چنین گفت: بازی بسیار حساس و مهمی را پشت سر گذاشتیم و کسب این سه امتیاز لازم و واجب بود و خدا را شکر که با همت طرفداران همیشه وفا دار سپیدرود ؛ کادر جوان و پویا ، بازیکنان با تعصب و حمایت مالک باشگاه توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم .

وی افزود: امروز با این پیروزی ارزشمند روز قشنگی را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رساندیم و مثل همیشه به تکرار چنین روزهای قشنگی امیدواریم.

خراسانی در ادامه سخنانش گفت: از استاندار محترم و سایر مسئولین استان انتظار توجه و نگاه ویژه داریم. امروز در دنیا ، فوتبال جزء پنج صنعت برتر دنیاست ولی مسئولین هنوز ورزش را به عنوان یک فضیلت اخلاقی به آن می نگرند. مگر ورزش و فوتبال جزء توجهات و امورات حوزه کاری عالی ترین اولیای امور اداری استان نیست؟ مگر حمایت از بخش خصوصی جزء وظایف ذاتی مسئولین عالی رتبه استان نیست؟ چرا می خواهیم فردا بر تابوتی گریه کنیم که در آن مرده ای نیست؟

خراسانی تصریح کرد: مسئولین استان کدام ظرفیت اجتماعی را می خواهند ایجاد کنند که هر هفته هزاران هوادار جوان را در فضایی پر از نشاط گرد هم جمع می کند؟ 

سخنگوی سپیدرود رشت در ادامه اظهار داشت: خواسته ما نه به عنوان کادر مدیریتی ، بلکه به عنوان یک هوادار سپیدرود این است که در ادامه این روزهای حساس و باقیمانده شرایط سخت نبرد در لیگ برتر را درک کرده و به حفظ جایگاه سپیدرود در لیگ برتر و آرزوی هزاران هوادار عاشق بیندیشند و حمایت های ملموس تری از این تیم مردمی داشته باشند.

وی در پایان گفت: از رسانه ها نیز که همواره یار و یاور و همراه سپیدرود بوده اند انتظار داریم در ادامه راه در راستای حفظ وحدت و ارامش تیم تلاش بیشتری داشته باشند . باشد که در روزهای نه چندان دور موفقیت سپیدرود در لیگ برتر را در کنار هم چشن بگیریم .