دادستان شهرستان رشت خبر داد:

از فیلترینگ سایت های بدون مجوز تا رسیدگی به جرائم مطبوعاتی در گیلان

تی تی خبر (حرف تازه) : دادستان شهرستان رشت گفت: برای سایت‌های بدون مجوز درخواست فیلترینگ به تهران ارسال شد و شعب ۵ و ۱۰ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تخصصی به این گونه جرایم رسیدگی می‌نماید. حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: معتقدم اصحاب […]

تی تی خبر (حرف تازه) : دادستان شهرستان رشت گفت: برای سایت‌های بدون مجوز درخواست فیلترینگ به تهران ارسال شد و شعب ۵ و ۱۰ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تخصصی به این گونه جرایم رسیدگی می‌نماید.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: معتقدم اصحاب رسانه می‌توانند زبان گویای دستگاه قضایی در بیان حقایق باشند و امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون تلاش همکاران دستگاه قضایی است.

وی درباره بداخلاقی‌های رسانه‌ای تصریح کرد: انتظار این است پایگاه‌های خبری نسبت به بداخلاقات حوزه رسانه واکنش نشان بدهند، اما در حوزه قضایی ما از ارگان‌های متولی درخواست داشتیم تا سایت‌های مجوزدار و بدون مجوز را اعلام نمایند.

دادستان شهرستان رشت افزود: برای سایت‌های بدون مجوز درخواست فیلترینگ به تهران ارسال شد و شعب ۵ و ۱۰ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تخصصی به این گونه جرایم رسیدگی می‌نماید.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا خاطرنشان کرد: در مورد تخلفات نیز در مورد مطبوعات قانون خاصی به نام قانون مطبوعات وجود دارد که براساس آن عمل می‌شود.

خبرگزاری بسیج ، گیلان