قنبرزاده:‌

از عوامل تخریب تیم بانوان ملوان شکایت می‌کنیم

حرف تازه : سرپرست فوتبال دختران ملوان برای مسئولان باشگاه ملوان ابراز تاسف کرد و گفت: کادر فنی و تیم را از نظر اخلاقی زیر سوال بردند و ما در سکوت خبری با در اختیار گرفتن وکیل و شکایت از عوامل این جریان، پیگیر موضوع هستیم. مینا قنبرزاده اظهار کرد: برای مسئولان باشگاه متاسف هستم […]

حرف تازه : سرپرست فوتبال دختران ملوان برای مسئولان باشگاه ملوان ابراز تاسف کرد و گفت: کادر فنی و تیم را از نظر اخلاقی زیر سوال بردند و ما در سکوت خبری با در اختیار گرفتن وکیل و شکایت از عوامل این جریان، پیگیر موضوع هستیم.

مینا قنبرزاده اظهار کرد: برای مسئولان باشگاه متاسف هستم زیرا بیان صحبت‌های توهین آمیز  آن هم درباره بازیکنانی که چهار ده سال بدون چشم داشت مالی تلاش کردند، درست نبود.

قنبرزاده افزود: دلیلی برای هم کلام شدن با فردی که به خود اجازه می‌دهد چنین بحث‌هایی را مطرح کرده، وجود ندارد اما به طور قانونی قضیه را پیگیری می کنیم.

او دلیل اصلی انحلال باشگاه را مصاحبه قمی دانست و افزود: بارها در باشگاه حضور یافتیم و تقاضا کردیم تکلیف تیم بانوان را روشن کنند چرا که اردیبهشت ماه همیشه زمان آغاز تمرینات بود، به ما می گفتند نخست اجازه دهید تکلیف تیم مردان مشخص شود بعد نوبت شما خواهد رسید، تا اینکه قمی برای گرفتن رضایت‌نامه خود در باشگاه حضور یافت و بعد از ۱۰ روز معطلی،  بدون عمل کردن قول‌ها باعث شدند که قمی مصاحبه کند تا حق خود را بگیرد و همین مصاحبه باعث شد تیم را تهدید به انحلال کنند.

وی درباره بیانیه اخیر باشگاه ملوان اظهار  گفت: متاسف هستم که موضوع مالی است اما همیشه حجاب و مسائل اخلاقی را پیش می کشند، ما این تهمت را رد و اعاده حیثیت خواهیم کرد. از یک ماه پیش عوامل خود باشگاه دست به تخریب اجتماعی تیم بانوان زدند و کادر فنی و تیم را از نظر اخلاقی زیر سوال بردند و ما در سکوت خبری با در اختیار گرفتن وکیل و شکایت از عوامل این جریان پیگیر موضوع هستیم.

سرپرست تیم ملوان خاطرنشان کرد: دیروز بیانیه‌ای توهین آمیز روی سایت باشگاه قرار گرفت و امروز که رضاییان دختران ملوان را نجیب و قهرمان خوانده است اما می‌گویند سایت رسمی باشگاه دچار مشکل است و این بیانیه در فضای مجازی در حال انتشار است. این بیانیه را نمی پذیریم زیرا حتی عذرخواهی هم از ما نشده است.

گیلان تایمز