دلنوشته اینستاگرامی سرپرست هیات کبدی لاهیجان؛

از عذرخواهی بابت عدم تحقق برخی اهداف تا اعلام آمادگی برای حمایت مادی و معنوی

علیرضا پرندوش سرپرست هیات کبدی شهرستان لاهیچان که اخیرا خبر استعفایش در رسانه ها منتشر شده است، دلنوشته ای را در این خصوص در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.

حرف تازه – علیرضا پرندوش سرپرست هیات کبدی شهرستان لاهیچان که اخیرا خبر استعفایش در رسانه ها منتشر شده است، دلنوشته ای را در این خصوص در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.

در این دلنوشته آمده است:

بالاخره تصمیم سختی را گرفتم! سخت نه ازنظر دل کندن از یک حکم و کاغذ و سمت نه، از این نظر روزی که به پیشنهاد رئیس اداره وقت و دوستان به بنده اعتماد شد و سرپرستی هیات کبدی شهرستان لاهیجان را قبول کردم، همچون سایر موارد و فعالیت‌های دیگرم با جان‌ودل وقت گذاشتم، تلاش کردم، هزینه شخصی کردم تا بتوانم این رشته ورزشی مفرح را در لاهیجان گسترش دهم و حالا.

اما ذکر چند نکته را لازم می‌دانم:

از حسن اعتماد دکتر ابوالفضل صادقی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و ریاست وقت اداره ورزش لاهیجان و همچنین مهندس میر بلوک ریاست هیات کبدی استان و دیگر مسئولین هیات بابت حسن اعتمادشان تشکر می‌کنم و از این بابت پوزش می‌طلبم که علی‌رغم همه تلاش‌ها به دلایلی که به دلیل دوری از حاشیه علاقه‌ای به مطرح کردنشان ندارم، نشد آن‌طور که باید فعالیت‌ها ادامه‌دار باشد و به اهدافمان برسیم.

علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌ها، حرف‌ها و … که اندکی باعث دلسردی از ادامه راه می‌شد از هیچ تلاشی دریغ نکردیم اما با وجود برگزاری جلسات متعدد و …، حمایتی از رشته ورزشی مدال‌آور کبدی در شهرستان نشد و حتی ابتدایی‌ترین نیاز تیم ما یعنی سالن برای تمرین با وجود چندین مرحله نامه‌نگاری و حتی قبول پرداخت اجاره سالن (باوجوداینکه قول سالن تمرینی رایگان داده شده بود) فراهم نشد.

برخلاف بعضی از عزیزان که با ورود به ورزش به دنبال کسب جایگاه، پول، اهداف سیاسی و … در شهرستان بوده‌اند، همواره تنها هدفمان به‌دوراز حواشی پیشرفت این رشته ورزشی بود، کما این‌که در هنگام انتصاب با توجه به پیشینه بنده و داشتن چندین و چند عنوان و رتبه ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف پیشنهادات دیگری نیز داشتم و پس از انتصاب نیز از صفر (هیات غیرفعال بود) فعالیت‌هایمان را شروع کردیم.

بنده اصلاً قصد رسانه‌ای کردن خبر استعفایم را نداشتم (آنچه رسانه‌ای شده حتی بدون مهر و امضا و شماره است) چراکه دنبال حواشی یا مسائل دیگری نبودم و برایم مهم رشد این رشته ورزشی بود، کما اینکه بارها با توجه به سکون فعالیت‌های هیات و وضعیت، پیشتر تصمیم به استعفا گرفته بودم اما با مخالفت دوستانم و دیگر مسئولین هیات شهرستان و به این امید که وضعیت بهتر خواهد شد از آن منصرف شدم، حتی پس از تصمیم قطعی، نامه استعفای بنده مدت‌ها قبل آماده بود (ماه گذشته در ده‌ماهگی شروع فعالیت هیات به برخی از مسئولین کمیته‌های هیات داده‌شده بود) و با توجه به شکستگی پای این‌جانب و دوران درمان این نامه تقدیم حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان و هیات استان نشد.

در پایان از همراهان بنده در طول این مدت که واقعاً در کنارم وقت گذاشتند، هزینه کردند و پیگیر بودند کمال تشکر رادارم و همواره آمادگی حمایت از این رشته ورزشی چه مادی و چه معنوی را خواهم داشت و از صمیم قلب امیدوارم اوضاع نابسامان ورزش شهرستان بهبود یابد و از سیاسی کاری ها کاسته شود …