از صدور حکم ریاست سارنگ بزرگ چنانی تا اعضای پیشنهادی هیات رییسه

تی تی خبر : در مورخه ۱۹/۱۰/۱۳۹۴ سارنگ بزرگ چنانی با حضور در فدراسیون حکم ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برای چهار ساله دوم انتخابش را از هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان به همراه شکوفه امیدی نائب رئیس بانوان هیئت استان […]

تی تی خبر : در مورخه ۱۹/۱۰/۱۳۹۴ سارنگ بزرگ چنانی با حضور در فدراسیون حکم ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برای چهار ساله دوم انتخابش را از هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود.
رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان به همراه شکوفه امیدی نائب رئیس بانوان هیئت استان با مریم اسداللهی هم دیدار داشتند و در این دیدار خبر از تصمیمات جدید و اقداماتی نو برای ارتقاء این رشته ورزشی مدال اور در بخش بانوان داد.

وی ضمن عرض تبریک به هاشم اسکندری ریاست فدراسیون بابت موفقیت برای دریافت دان هشت کاراته گفت: امیدوارم شایستگی همکاری با ایشان و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان استاد مسعود رهنما را داشته باشم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان افزود: در دی ماه امسال جنب و جوش و شور و هیجان و اتفاقات و خبر های خوبی برای این رشته ورزشی رقم خورد که از جمله این موارد تشکیل اولین جلسه هیئت رئیسه پیشنهادی هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان جهت تصمیمات مهم و نظارت بر عملکرد و رهنمود برای رئیس هیئت ، اعزام ایمان ایمانی خوشخو و سید محسن علوی املشی به دوره اموزشی داوری درجه یک ،ثبت نام نهایی دو تیم از استان گیلان در مسابقات لیگ کشوری رشته های بیلیاردی و انتصاب احمد رمضانی به سمت مسئول روابط عمومی هیئت همزمان با برگزاری مسابقات اسنوکر انتخابی تیم اول گیلان در لیگ کشوری را می توان نام برد.
بزرگ چنانی همچنین گفت: تیم های گیلانی حاضر در مسابقات لیگ کشوری عبارتند از تیم میرزا کوچک خان گیلان که اعضای آن سه نفر اول مسابقات انتخابی در حال اجرا و یک نفر بعدی بازیکن زیر ۱۸ سال منتخب کمیته فنی هیئت و تیم کیوبال پاسارگاد گیلان شامل حامد ذره دوست ، مصطفی حسینی، ایمان ایمانی وارسلان تحویلداری می باشد و بابت تشکیل تیم دوم از کمک های باشگاه های کیوبال لاهیجان و پاسارگاد رشت و رضا جمال امیدی تقدیر و تشکرکرد.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان اعضای پیشنهادی هیئت رئیسه به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان را اقایان محمد حسن عاقل منش استاد دانشگاه و نائب رئیس سابق شورای شهر کلانشهر رشت، رضا رسولی عضو شورای شهر کلانشهر رشت ، حسین نصیری پیشکسوت ورزشی، محمد رضا رحمانی رئیس شورای شهر صومعه سرا، حبیب الله طیار پور پیشکسوت ورزشی و نماینده باشگاه داران، محسن(نقی)شیخ شعر بافان پیشکسوت و حامی مالی هیئت و عضو سابق شورای شهر لاهیجان و محمد شادمان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان رشت برشمرد که بعد از تایید اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به صدور احکام اقدام خواهد شد.
در پایان مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان از زحمات شکوفه امیدی در روابط عمومی این هیات قدر دانی نمود و برای احمد رمضانی مسئول جدید روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت که سابقه درخشانی در عرصه فرهنگی و رسانه ای دارد ارزوی موفقیت  نمود.

منبع : شعاع مشرق