ادبیات تامل برانگیز دلخوش در نشست خبری؛

از صدا و سیمای احمق تا سه چهار تا زن گرفته و …

 عصر شنبه نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان برگزار شد که در بخشی از این جلسه سید کاظم دلخوش اباتری ادبیات نه چندان مناسبی را به کار برد. به همین دلیل ضمن پوزش از مخاطبان به جهت انجام رسالت خبری اقدام به انتشار اظهارات این نماینده مجلس کردیم.

حرف تازه – عصر شنبه نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان برگزار شد که در بخشی از این جلسه سید کاظم دلخوش اباتری ادبیات نه چندان مناسبی را به کار برد. به همین دلیل ضمن پوزش از مخاطبان به جهت انجام رسالت خبری اقدام به انتشار اظهارات این نماینده مجلس کردیم.

نماینده صومعه سرا که بعد از طرح پرسش هایی از سوی اصحاب رسانه به نظر برافروخته می رسید به بهانه آن که باید به سوالات پاسخ بدهد و زودتر برود اجازه طرح سوال سایر خبرنگاران باقیمانده را نداد و خارج از نوبت شروع به سخنرانی کرد.

دلخوش اباتری با اشاره به اینکه همه ساله در صومعه سرا چند مراسم تقدیر از خبرنگاران دارم گفت: این وظیفه مااست. اما من خواهشم از دوستان این است همانطور که شما دوست دارید نمایندگانتان آدم های بزرگی باشند ما هم انتظار داریم خبرنگاران پخته تر و از مسائل کلان کشوری سوال کنند. 

نماینده صومعه سرا اعلام کرد: مادر من رشتی و پدرم صومعه سرایی است. باید ضمن اینکه از هم سوال می کنیم حرمت ها را هم نگه داریم. یکی از دردها این است که ما گیلانی ها می خواهیم همدیگر را بزنیم و از این زدن خوشحال می شویم. این خوب نیست. در کشور از این موضوع سوء استفاده می کنند.

کاظم دلخوش افزود: من زن و بچه و زندگی و رفیق بازی را رها کرده ام و ده برابر توانم کار کرده ام و افتخار من همین است. یک خانه در روستای بدون گاز در صومعه سرا نداریم و ۹۰ درصد این کار را من انجام داده ام. از ۱۵۰ روستا ۱۲۵ روستا را آسفالت کردم. تا لانه مرغ مردم را هم آسفالت کردم. وقتی در روستا ۲ میلیارد تومان آسفالت می شود مردم بنر می زنند.

نماینده صومعه سرا در بخش دیگری از سخنانش افزود: نقد خوب است. اما کانال دیوانه ای دو سال و نیم است به من فحش ناموس می دهد. به مسئولین استان گفتم بعد از صومعه سرا سراغ شما می آید و بعد سمت مسائل کشوری می رود. الان این کانال در مورد بنر نقد می کند و بعد خبرنگار گیلانی هم همان را انعکاس می دهد. این مسائل را دوستانه می گویم. ناراحت نشوید. همانطور که شما گفتید و من ناراحت نشدم. 

دلخوش اباتری خاطر نشان کرد: استخری در صومعه سرا برای بچه های مردم راه اندازی کردم و یکبار هم در آن استخر نرفتم. به کمک یک خیر ۶۰ میلیون تومان برای آن استخر جکوزی و کمد لباس زدیم. مسئول مجموعه یک بنر کوچک برای تشکر از آن خیر زد. حرف دلش را زد. ما که عاشق بنر نیستیم. وقتی می گویند برای سه تیر برق برای لاهوتی بنر زده اند آن روستایی دلش به همان خوش بوده است. برق برای آن فرد زندگی است. مگر لاهوتی و دلخوش گفتند بنر بزنید؟

وی با بیان اینکه اجرایی هستم و سر تمام کارها و پروژه ها حضور دارم در ادامه افزود: کار اول ما قانون گذاری است و در دفاع از حقوق ملت تا امروز یک سر سوزن کم نذاشته ایم. من شهادت می دهم نمایندگانی هستند فرق بین موافق و مخالف را بعد از ۵ دوره بلد نیستند اما نمایندگان گیلان همیشه پشت تریبونند. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین در خصوص مساله درخواست آسفالت از سازمان عمران شهرداری رشت تصریح کرد: قانون اساسی به من گفته شما هر جای کشور می توانی حرف بزنی. هر جای کشور می توانی در انتخابات شرکت کنی. من هر جای کشور می توانم دخالت کنم. مگر درد مردم فقط برای یک شهر است. من در رشت فامیل دارم. دوستان من رشت ساکنند. حالا یک نامه زدیم که یک کوچه را آسفالت کنید شدم نماینده رشت؟ اگر بخواهم می آیم. کسی نمی تواند بگوید چرا آمدی یا نیامدی. این قدرت را دارم در کشور دفاع از حق ملت کنم و هر جا دلم خواست کاندیدا شوم. 

دلخوش اباتری ادامه داد: خواهشم این است شما بگردید آدم های توانمند خودتان را تقویت کنید نه تضعیف. یک بنر کوچک را آن رادیوی بیگانه زد و در صدا و سیمای احمق آن یارو گفت آقای نماینده بنر زده است برای همان آقایی که عذر می خواهم سه تا چهار تا زن گرفته…. و عوض کرده است و همه می دانند! خواهران ما هم اینجا هستند. سه بار زن گرفته و طلاق داده است. 

این اظهارات دلخوش با واکنش برخی خبرنگاران همراه شد و او در ادامه گفت: من می گویم سه تا زن گرفته و طلاق داده است. چه چیزی را رعایت کنم؟

پس از آن اما دلخوش به الفاظ نامناسب خود ادامه داد و در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد در خصوص افتتاح استخر گفته‌اند اگر فردا شورت و چیزهای دیگر هم بخواهند برای او بنر می‌زنند.

وی اظهار داشت: بنده احساس می کنم آدم توانمندی هستم و هرجا از دستم بربیاید کار را انجام می دهم. در این کشور هم کسی که جایگاهش معلوم نیست نمی تواند برای من تعیین تکلیف بکند. صدا و سیما باید جلوی این این افراد را بگیرد. جلوی بی حرمتی باید گرفته شود! مگر می شود یک نفر پایین از شان شما بیاید به شما حرف بزند؟ کسی می تواند به من حرف بزند که شانش از من بالاتر باشد. 

نماینده صومعه سرا در پایان خطاب به کوچکی نژاد و حسنی گفت: ۴ دوره به من می گویند بیا از رشت کاندیدا شو. اگر بخواهم بیایم می آیم و با جرات می آیم. اگر هم نخواهم بیایم نمی آیم. هیچ بی احترامی هم به خبرنگاران نکردم. سالانه سه چهار برنامه هم می گذارم. حرف های بزرگ را بپرسید و از نمایندگان بخواهید. 

حرف تازه اعلام می کند که این خبر در راستای شفاف سازی و شناخت بیشتر مخاطبان از نمایندگانشان منتشر شده است و فایل صوتی اظهارات دلخوش در تحریریه این پایگاه خبری موجود می باشد.