رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع خبرنگاران:

از صحت و سقم مطالبی که درباره پرداخت به رسانه ها مطرح شد اطمینان ندارم/ رشت توان پرداختن به چالش جدیدی را ندارد

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت،در نشست خبری با خبرنگاران  با قدردانی از تلاش رسانه ها در پوشش اخبار شورا اظهار کرد: بابت پوشش درست ، صادقانه و دقیق اخبار شورای رشت از رسانه ها تشکر میکنم . سید امیر حسین علوی افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب باید به دنبال شهر […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت،در نشست خبری با خبرنگاران  با قدردانی از تلاش رسانه ها در پوشش اخبار شورا اظهار کرد: بابت پوشش درست ، صادقانه و دقیق اخبار شورای رشت از رسانه ها تشکر میکنم .

سید امیر حسین علوی افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب باید به دنبال شهر ایده آل بوده و در مدیریت شهری به دنبال توسعه اقتصاد شهری هستیم .

وی با بیان اینکه از شفاف سازی هراسی نداریم گفت: مباحثی که اخیرا پیرامون پرداخت مالی به برخی از رسانه ها مطرح شده چالش هایی ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شهر رشت توان پرداختن به چالش جدیدی را ندارد بیان کرد: برخی از این پرداخت ها در قالب آگهی، مناقصه و… انجام شده و باید به گونه ای حرکت کنیم که جریانات به نفع شهر باشد.

علوی با اذعان به اینکه از صحت و سقم مطالبی که درباره پرداخت به رسانه ها مطرح شد اطمینان ندارم خاطر نشان کرد: برخی از این رسانه ها در قبال قرار دادهای گذشته پیرامون انعکاس خبر مبالغی دریافت کرده اند و برخی ها نیز بدون علت این مبالغ را دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه پرداختی ها به رسانه ها نظام مند شود گفت: کمیسیون فرهنگی و برنامه و بودجه شورای رشت در این حوزه ورود کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مشکلات پیرامون نیروهای شرکتی و حجمی شهرداری اشاره و تصریح کرد: ساماندهی نیروهای حجمی و شرکتی شهرداری رشت دغدغه همه اعضای شورا بوده و در این راستا طرح ایجاد شرکتی در شهرداری رشت مطرح شده است.

علوی با اذعان به اینکه قرار نیست اعضای شورا رانت ایجاد کنند اظهار کرد: سیستم واگذاری پروژه ها به پیمانکاران مشخص بوده و در گذشته تلاش هایی به منظور ایجاد رانت در پروژه ها انجام شد اما در طی این مدت هیچ موردی مشاهده نشده و از رسانه ها تقاضا دارم چنانچه در این باره اطلاعاتی در اختیار دارند شفاف مطرح کنند

.
وی با بیان اینکه با کمک رسانه ها قصد اصلاح و تغییر داریم افزود: با افراد متخلف برخورد می کنیم.

رئیس شورای اسلامی رشت در این جلسه با بیان اینکه از همراهی رسانه ها با شورا بسیار راضی هستم گفت: رسانه ها درباره شهر ایده آل و دیگر مباحث جریان سازی کنند.

سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه رسانه ها توان مطالبه گری اجتماعی و جریان سازی را دارند تصریح کرد: رسانه ها نقد منصفانه کنند و مقتدرانه پیگیر مباحث باشند.

وی مطرح کرد: در زمان ریاستم در شورا سعی کردم حوزه روابط عمومی را تقویت کنم و دور دوران ریاست من کسی از شورا اخراج نشده است.

رئیس شورای شهر رشت همچنین خاطرنشان کرد: در زندگی ام به کسی باج ندادم. / صبح رشت