از شوآف چند ساعته انسداد میدان ابریشم لاهیجان تا برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و سخنرانی پناهیان!

معین حسن زاده در یادداشتی با عنوان «از شوآف چند ساعته انسداد میدان ابریشم تا برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و سخنرانی پناهیان!» در غیرمنتظره نوشت: شب گذشته عده‌ای از افراد که خود را جوانان ارزشی و انقلابی عنوان می‌کردند در اقدامی به‌اصطلاح خودجوش یکی از مسیرهای ورودی شهر لاهیجان در میدان ابریشم را مسدود کردند.

حرف تازه – معین حسن زاده در یادداشتی با عنوان «از شوآف چند ساعته انسداد میدان ابریشم تا برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و سخنرانی پناهیان!» در غیرمنتظره نوشت: شب گذشته عده‌ای از افراد که خود را جوانان ارزشی و انقلابی عنوان می‌کردند در اقدامی به‌اصطلاح خودجوش یکی از مسیرهای ورودی شهر لاهیجان در میدان ابریشم را مسدود کردند.

این افراد البته تنها چند ساعت و بدون در اختیار داشتن هیچ نوع مجوزی اقدام به ایجاد انسداد در مسیر شهر لاهیجان و آن‌هم تنها در یکی از مسیرهای ورودی کردند! درحالی‌که شهر لاهیجان مسیرهای ورودی متعددی دارد!
پس‌ از این اما امروز قرار است تا جشن ۱۷ ربیع‌الاول مصادف با میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در شهر لاهیجان آن ‌هم با حضور حجت‌الاسلام پناهیان برگزار شود. نکته‌ای عجیب که بی‌شباهت به ماجرای برگزاری جشن در مشهد مقدس با سخنرانی رائفی‌پور نیست.
اما در این بین جند سؤال به وجود می‌آید:
۱- آیا افرادی که اقدام به برگزاری چنین جشنی، آن‌هم بدون مجوز از شورای تأمین شهرستان می‌کنند توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب را ندیده و نشنیده‌اند؟! آیا نوع برگزاری مراسم‌ها در بیت رهبری در ایام عزاداری اباعبدالله (ع) را ندیده‌اند؟!
۲- آیا مسافران غیربومی تنها از همان محور میدان ابریشم و فقط برای همان چند ساعت وارد شهر لاهیجان می‌شدند؟! آیا این عده از افراد مجوزی برای انجام چنین رفتاری داشته‌اند؟
۳- قطعاً آنچه رهبر انقلاب فرموده‌اند می‌بایست الگوی رفتاری همه افراد مدعی ولایت مداری باشد، مگر نه آنکه رهبری فرموده‌اند که باید تابع ستاد مقابله با ویروس کرونا باشیم؟! وقتی‌که تنها مسافرت به ۲۵+۲ استان در کشور (نه شهرستان‌ها) ممنوع شده است، چگونه هرکس به خود اجازه می‌دهد رفتاری جز فرموده امام خامنه‌ای داشته باشد؟
۴- آیا شخص حجت‌الاسلام پناهیان فردی لاهیجانی است که ظاهرا توسط بخشی از همان افراد شب گذشته که ایجاد تجمع کرده بودند، به مراسم امروز دعوت شده است؟!
۵- این عده از افراد که با تحریک عده‌ای دست به چنین اقداماتی می‌زنند تنها و تنها یک برگه از مجوز رفتارهای این‌چنینی خود را ارائه کنند.
۶- آیا شاهد برخوردی جدی با عوامل رفتار فراقانونی شب گذشته و برگزارکنندگان مراسم بدون مجوز امروز در لاهیجان خواهیم بود؟!
۷- آیا افرادی که اقدام به برگزاری مراسم امروز در لاهیجان می‌کنند پس از ۲ هفته پاسخگوی آنچه در لاهیجان در خصوص شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا رخ خواهد داد خواهند بود؟
از شوآف چند ساعته انسداد میدان ابریشم لاهیجان تا برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و سخنرانی پناهیان!

از شوآف چند ساعته انسداد میدان ابریشم لاهیجان تا برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و سخنرانی پناهیان!