خرید خودروی لاکچری با هزینه شهرداری رشت؟!

از شعار حمایت از کالای ایرانی تا خودروی ۳۶۰میلیونی فرانسوی

حرف تازه – شهردار رشت در ظاهر یکی از حامیان حمایت از کالای ایرانی در شهر رشت بود و در بسیاری از سخنرانی ها خود به این مسئله مهم پرداخته است. به گزارش حرف تازه به نقل از انعکاس آزاد، شعار سال ۱۳۹۷ توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حمایت از کالای ایرانی […]

حرف تازه – شهردار رشت در ظاهر یکی از حامیان حمایت از کالای ایرانی در شهر رشت بود و در بسیاری از سخنرانی ها خود به این مسئله مهم پرداخته است.

به گزارش حرف تازه به نقل از انعکاس آزاد، شعار سال ۱۳۹۷ توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حمایت از کالای ایرانی انتخاب شد و برای مسئولین مسئولیتی شد تا برای حمایت از کالای ایرانی مردم را به انتخاب و حمایت از کالای ایرانی ترغیب کنند. در همین حوالی حساسیت این امر مهم به قدری حائز اهمیت قرار گرفت که مردم بیشتر می خواستند ببینند آیا مسئولین لشکری و کشوری در این امر از خودشان شروع می کنند تا آن ها هم به این موضوع اهمیت داده و حامی کالای ایرانی باشند.

با افزایش قیمت دلار و گران شدن خودروهای داخلی و علی الخصوص خودروهای لوکس خارجی کمتر کسی می تواند سمت این خودروهای لوکس و گران قیمت برود.

شهردار رشت یکی از حامیان حمایت از کالای ایرانی در شهر رشت بود و در بسیاری از سخنرانی ها خود به این مسئله مهم پرداخت که به صورت خلاصه چند خطی از سخنرانی های وی را مرور می کنیم.

کالای ایرانی یک کلمه عام است و هرکس در هرجایی قرار گرفته به تولیدخدمت،ثروت،کشاورزی،اشتغالزایی،رونق بازار و …کمک کند.

نباید با شوخی ها در فضای مجازی کالای ایرانی تضعیف شود.

باید با بصیرت و پشتیبانی از ولایت در حوزه حمایت همه جانبه از تولیدات ملی سنگردار بود.

چند خطی از صحبت های مسعود نصرتی شهردار متخصص رشت را مرور کردید البته شعارهای حمایتی نصرتی در مورد حمایت از کالای ایرانی در این مدت به قدری زیاد است که نویسنده این مطلب قصد ندارد با تکرار بیش از حد افکار مخاطب را بیش از اندازه درگیر کند چرا که تلاش است هرچه سریع تر به اصل مطلب بپردازد.

شهردار رشت که مدعی حمایت از کالای ایرانی است و در بعضی سخنرانی های خود بعد از نام خدا سریع به حمایت از کالای ایرانی می پردازد این روزها سوار خودروی لوکس خارجی می شود و برخلاف صحبت هایش اثبات می کند که این صحبت ها شعارهایی است فقط برای مردم.

تلیسمان خودرویی لوکس و گران قیمت شرکت فرانسوی رنو که با قیمت قابل توجهی که این روزها در بازار از آن خود کرده خیلی ها آرزوی سوار شدن آن را دارند و قیمت آن بیش از۳۶۰ میلیون تومان می باشد که آقای شهردار بدون هیچ دغدغه ای راحت سوار این خودروی لوکس می شود و به محض پیاده شدن از این خودروی فرانسوی دم از حمایت از کالای ایرانی می زند.

در آخر از شهردار رشت تقاضا داریم دیگر در سخنرانی های خود مردم را تشویق به حمایت از کالای ایرانی نکند چرا که با این اوضاع اقتصادی اگر هم بخواهند نمی توانند از کالای خارجی استفاده کنند و مسئولی که خود مایل نیست از کالای ایرانی استفاده کند خیلی جایز نیست برای مردم سخنرانی کند تا از کالای داخلی استفاده نمایند.

حرف تازه آمادگی انتشار پاسخی شفاف در خصوص این موضوع را دارد و امیدواریم این خودرو با هزینه شهرداری رشت خریداری نشده باشد! هر چند تاکنون مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهردار رشت در امر پاسخگویی به سوالات رسانه ها ناتوان بوده و خروجی خاصی نداشته است.