فرار الماسخاله از طغیان سپیدرود؟

از سپیدرود تا سن پترزبورگ

حرف تازه – در حالی که زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و تمام استان گیلان نگران وضعیت سپیدرود هستند، الماسخاله فارغ از تمام نگرانی ها در سن پترزبورگ به دنبال چه چیزی می گردد؟ سپیدرود رشت این روزها اصلا حال و هوای خوبی ندارد. سپیدرود در خطر خشکیدن است. از یک سو […]

حرف تازه – در حالی که زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و تمام استان گیلان نگران وضعیت سپیدرود هستند، الماسخاله فارغ از تمام نگرانی ها در سن پترزبورگ به دنبال چه چیزی می گردد؟

سپیدرود رشت این روزها اصلا حال و هوای خوبی ندارد. سپیدرود در خطر خشکیدن است. از یک سو تکلیف مالکیت تیم مشخص نیست و از سوی دیگر تنها تیم لیگ برتری است که دو سرمربی دارد. علی کریمی تست بازیکنان را شروع کرده و از سوی دیگر فرد مدعی مالکیت این تیم نوید شروع فصل را با سرمربی گری نادر دست نشان می دهد.

فارغ از اینکه چه کسی سرمربی این تیم است، هنوز وضعیت بازیکنان سپیدرود هم مشخص نیست و در کل تنها تیم لیگ برتری استان گیلان حال خوشی ندارد. متولی ورزش فوتبال در گیلان در این گرداب مه آلود در سفر بی فرجام جام جهانی  به سر می برد.

الماسخاله بدون توجه به وضعیت آشفته فوتبال این استان با خیال راحت در روسیه است و حتما به دنبال دستاوردهای جدید مدیریتی در فوتبال دنیا است که بعد از برگشت از سفر جذاب جام جهانی در گیلان به کار گیرد!!!

در حالی که هواداران متعصب سپیدرود نگران این تیم بوده و بغض در گلو دارند آقای الماسخاله در روسیه احتمالا قهقهه های شادمانه دارد.چرا که به هر آن چه در تصور داشته در این فوتبال دست یافته است. 

حرمت امامزاده از قدیم با متولی بوده است. متولی فوتبال استان فارغ از غم سپیدرود و هوادارانش به بهانه جام جهانی خوش می گذراند. این وضعیت فوتبال گیلان است و اکنون مشخص می شود چرا فوتبال گیلان به این حال زار افتاده است.

آقای الماسخاله، حضور شما در روسیه چه دستاوردی برای فوتبال گیلان دارد؟

چسبیده به فوتبال ها باید فوتبال را رها کنند و خانه تکانی می خواهد این هیئت ویران…