از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن + جزئیات

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن ، از آغاز مجدد پروازهای تهران به آلمان به دو مقصد هامبورگ و کلن در هفته ‌های آتی خبر داد.

حرف تازه – مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن ، از آغاز مجدد پروازهای تهران به آلمان به دو مقصد هامبورگ و کلن در هفته ‌های آتی خبر داد.

حسین جهانی در گفت ‌و گو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس  از ماه‌ ها وقفه در پرواز های خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران ‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.
وی افزود: از دوشنبه هفته آینده ۲۸ مهر ماه مصادف با ۱۹ اکتبر پرواز تهران-هامبورگ از سر گرفته می‌ شود و از ششم آبان ماه مصادف با ۲۷ اکتبر نیز روزهای سه ‌شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.
به گفته حسین جهانی پروازهای تهران-کلن نیز از جمعه ۹ آبان ماه برابر با ۳۰ اکتبر از سر گرفته خواهد شد و در روزهای جمعه هر هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: این پرواز ها با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی توافق شده بین دو کشور آغاز شده و جزییات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.
از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن + جزئیات

از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن + جزئیات

عکس تزیینی است