از سالاری و احمدی تا مقدم و علیپور؛ میان مردم بودن لذت دیگری دارد

روز گذشته و زیر بارش شدید باران در رشت، چهره هایی ویژه در میان جمعیت حضور داشتند که از میان آنها می توان به حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان، سید محمد احمدی معاون امور اقتصادی استاندار، علی اوسط اکبری مقدم معاون عمرانی استاندار اشاره نمود. در کنار اینها تصویری از محمدحسن علیپور نیز با لباس پاکبانی منتشر شد که نشان داد او دوشادوش همکاران پیشین خود در میان مردم قرار می گیرد و غرق در ردای نمایندگی مردم در پارلمان مردمی نشده است.

حرف تازه – روز گذشته و زیر بارش شدید باران در رشت، چهره هایی ویژه در میان جمعیت حضور داشتند که از میان آنها می توان به حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان، سید محمد احمدی معاون امور اقتصادی استاندار، علی اوسط اکبری مقدم معاون عمرانی استاندار اشاره نمود. در کنار اینها تصویری از محمدحسن علیپور نیز با لباس پاکبانی منتشر شد که نشان داد او دوشادوش همکاران پیشین خود در میان مردم قرار می گیرد و غرق در ردای نمایندگی مردم در پارلمان مردمی نشده است.

این حضور مردمی و بدون تشریفات جمعی از مدیران استان و شهر رشت نشان از آن داشت که هنوز در این استان مدیرانی پیدا می شوند که تا شعاع ۱۰ متری آنان را محافظان قُرق نکرده باشند. هرچه که بود و هرچه که هست حتی اگر بگوییم شاید سالاری نمی خواست عکسش کنار سعید جلیلی اصولگرا منتشر شود و دلایل سیاسی برای عدم حضور روی سکو داشت اما باید واقعیت را قبول کنیم که حضور بدون تشریفات وی همراه با مشاورین و معاونین در میان مردم اقدامی بسیار پسندیده و قابل توجه است.

از سوی دیگر می بایست به چرایی حضور محمد حسن علیپور با لباس پاکبانی در میان همکاران شهرداری خود پرداخت. علیپور که در ماه های اخیر زیر بار بی رحمانه ترین و کثیف ترین تهمت ها، فشارها و تخریب ها بود بار دیگر ثابت کرد چیزی از این شهر نمیخواهد و با همان لباس نارجی رنگ خود آرامش بیشتری دارد. مرد نارنجی پوش شهر رشت که تهمت رشوه کانال های تلگرامی ضد انقلاب را نیز به جان خرید تا زیر حرفش نزند، دیروز زیر بارش باران بدون آنکه کسی چتر بالای سرش گرفته باشد کنار همکارانش و مردمی که به او برای نمایندگی آنان در شورای شهر رشت رای دادند ایستاد.