نوسازی مدارس گیلان کجاست؟!

از دبستان بی دیوار در فومن تا رنگ‌آمیزی مدرسه در لشت نشاء توسط خانم مدیر

باید از مدیرکل محترم نوسازی مدارس گیلان به‌عنوان متولی اصلی نوسازی و بهسازی مدارس سطح استان این سؤال را پرسید که نقش این اداره کل در بخش‌های سخت‌افزاری مدارس گیلان دقیقاً چیست؟!

حرف تازه – مهرماه سال ۹۵ بود که گروهی از جوانان شهر رشت با نام سازمان مردم‌نهاد برای فردای کودکانمان اقدام به بهسازی مدرسه پسرانه راه شهدای صف سر کردند.

اقدامات گروه‌های مردم‌نهاد و خیرین برای رفع مشکلات مدارس سطح استان طی چند سال اخیر شکل جدی‌تری به خود گرفته و با توجه به عدم رضایتمندی لازم از اقدامات نوسازی و به‌روزرسانی مدارس در گیلان، چنین گروه‌هایی خود دست‌به‌کار می‌شوند تا بجای اداره کل نوسازی مدارس گیلان خود در رفع مشکلات قدم بردارند.

چندی پیش بود که در گزارشی از عدم وجود دیوار در یکی از مدارس حومه شهرستان فومن نوشته بودیم و حال در بخش لشت نشاء شهرستان رشت خبرها حکایت از آن دارد که رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش لشت نشاء پیش از آغاز سال تحصیلی جدید خود رأساً دست‌به‌کار شده تا به رنگ‌آمیزی دیوارهای مدرسه توحید روستای نورود لشت نشاء به همراه جمعی از همکاران خود بپردازد!

در این میان باید از مدیرکل محترم نوسازی مدارس گیلان به‌عنوان متولی اصلی نوسازی و بهسازی مدارس سطح استان این سؤال را پرسید که نقش این اداره کل در بخش‌های سخت‌افزاری مدارس گیلان دقیقاً چیست؟!