موسوی روزان:

از تمامی زحمتکشان شهرداری رشت که یکسال تلاش کردند در این روزهای پایانی سال تشکر می کنم

حرف تازه – موسوی روزان با بیان اینکه کارنامه شورای شهر را با کارنامه ثابت قدم شهردار رشت پیوند زده ایم افزود: نمی خواهیم خدماتی که مدیران گذشته انجام داده اند را زیر سوال ببریم اما طبیعی است وقتی کاری انجام می شود باید گفته شود. به  گزارش حرف تازه به نقل از عصر صادق ، سید […]

حرف تازه – موسوی روزان با بیان اینکه کارنامه شورای شهر را با کارنامه ثابت قدم شهردار رشت پیوند زده ایم افزود: نمی خواهیم خدماتی که مدیران گذشته انجام داده اند را زیر سوال ببریم اما طبیعی است وقتی کاری انجام می شود باید گفته شود.

به  گزارش حرف تازه به نقل از عصر صادق ، سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در مراسم افتتاح سیزدهمین ایستگاه آتش نشانی رشت با اشاره تشکیل کارگروه اقشار آسیب پذیر در شورای چهارم اظهار داشت: در این کارگروه خانم شیرزاد مدافع حقوق این اقشار بودند.

وی  با اشاره به افزایش تعداد ایستگاههای اتش نشانی در شورای چهارم گفت: این مهم خود مهر تاییدی بر تلاشهای شهردار رشت و اعضای شورا در راستانی توسعه شهر اشت.

موسوی روزان با بیان اینکه کارنامه شورای شهر را با کارنامه ثابت قدم شهردار رشت پیوند زده ایم افزود: نمی خواهیم خدماتی که مدیران گذشته انجام داده اند را زیر سوال ببریم اما طبیعی است وقتی کاری انجام می شود باید گفته شود.

وی تاکید کرد: در ابتدای شورای چهارم این تفکر وجود داشت که باید سد معبر قوی برای جمع اوری دستفروشان داشته باشیم امروز که چند سال از شورای چهارم گذشته است با احداث بازارچه ها و ایجاد اشتغال تفکر دیگری جریان دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: وقتی می گوییم شورای اسلامی رشت از طرحی و ایده ای و پروژه ای حمایت کرده است منظور حداکثر آرا است و این نشان می دهد که اگر همه در کنار هم باشیم می توانیم توانمندی های خود را افزایش دهیم .

موسوی روزان تصریح کرد: وقتی سازمان زیباسازی را تشکیل دادیم با حداقل درامد کار می کرد امروز بسیاری از پل های عابر پیاده از محل تبلیغات احداث شده اند .

وی با اشاره به تصویب بودجه شهرداری رشت توسط شورا گفت: امیدوارم در دوره های بعد نیز هرکس در شورای شهر ورود می کند بودجه شهرداری را سطح شهرهای هم تراز ببندد.

وی افزود: بودجه تضمین کننده اجرا شدن پروژه های عمرانی بزرگ است و ۷۰ درصد بودجه سال ۹۶ عمرانی است و من در پایان به نوبه خود از دکتر ثابت قدم و تیمی که ایشان را حمایت می کنند و از فداکاری ها و ایثارگری های اتش نشانان تشکر می کنم.

لازم به ذکر است سید رضا موسوی روزان در گفتگو با حرف تازه گفت: از تمامی زحمتکشان شهرداری رشت که در تمام طول سال تلاش کردند در این روزهای پایانی سال تشکر می کنم. 

وی تصریح کرد: در طی دوران شورای چهارم هر اتفاق مثبتی که رخ داد با رای اکثریت اعضای شورا بود و در واقع عملکرد شورا و شهرداری به هم گره خورده است و در این راه از کسانیکه به شورا و شهرداری کمک کردند تا گام هایی در جهت توسعه برداشته شود تشکر میکنم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در پایان توضیح داد: اینطور نیست که نتایج مثبت، حاصل تلاش یک جناح مشخص باشد و همه با همکاری با یکدیگر اتفاقات مثبت را رقم زده اند.