واکنش اعتراضی عضو شورای شهر رشت به عزل قانع و فلک دوست؛

از ترک جلسه کمیسیون فرهنگی تا انتشار یادداشتی تند

حرف تازه : در پی انتشار اخباری مبنی بر برکناری زینب فلک دوست مشاور شهردار رشت در امور بانوان و همچنین علیرضا قانع مدیرعامل ارزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح پنجشنبه کمیسیون فرهنگی شورا واکنش نشان داد و با اشاره به این برکناری ها، به نشانه […]

حرف تازه : در پی انتشار اخباری مبنی بر برکناری زینب فلک دوست مشاور شهردار رشت در امور بانوان و همچنین علیرضا قانع مدیرعامل ارزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح پنجشنبه کمیسیون فرهنگی شورا واکنش نشان داد و با اشاره به این برکناری ها، به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.

باقری خطیبانی ساعتی بعد با انتشار یادداشتی تند که در گروه های تلگرامی هم به چشم می خورد اعتراض خود را ادامه داد که متن این یادداشت را در ادامه مشاهده می کنید:

انتشار یادداشت های دریافتی الزاما به معنای تایید محتوای آن نیست و مسئولیت محتوای یادداشت بر عهده نگارنده می باشد. این یادداشت ها صرفا جهت انجام رسالت خبری و آشنایی مردم با فضای روز مدیریت شهری توسط حرف تازه منتشر می شود. بدیهی است این حق برای تمامی افرادی که نام آنها در یادداشت ها آمده و یا اشاره ای به آنها شده، محفوظ است که جوابیه و اظهاراتشان را از طریق همین رسانه منتشر نمایند.

لازم به ذکر است هنوز برکناری زینب فلک دوست قطعی نشده است و شنیده ها حاکی از آن است که وی با حفظ سمت مشاور شهردار در امور بانوان به سازمان میادین هم خواهد رفت. همچنین علیرضا حسنی که صبح امروز به جای علیرضا قانع به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت منصوب شد از مدیران مجرب و خوشنام شهرداری رشت است که ۱۴ سال سابقه مدیریتی را در کارنامه خود ثبت کرده است. از همینجا بار دیگر برای وی آرزوی موفقیت روزافزون داریم.