همه آنچه رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورا در صحن علنی امروز شورای رشت گفت:

از بدهی ۱۰۰ میلیاردی شهرداری تا طرح اشتغالزایی

حرف تازه : صبح امروز یک صد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد. در بخشی از این جلسه سید امیرحسین علوی از پایان حسابرسی ۹۴ و ۹۴ شهرداری رشت تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت: حسابرسی سال ۹۵ هم تا پایان امسال انجام می شود. پیش از […]

حرف تازه : صبح امروز یک صد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

در بخشی از این جلسه سید امیرحسین علوی از پایان حسابرسی ۹۴ و ۹۴ شهرداری رشت تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت: حسابرسی سال ۹۵ هم تا پایان امسال انجام می شود. پیش از این نیز حسابرسی سالهای ۸۹ تا ۹۲ را انجام داده ایم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تغییر نظام بودجه ریزی شهرداری رشت به صورت نقدی و غیرنقدی از سال ۹۴ ، تصریح کرد: امروز این شیوه با گذشت حدود یک سال به خوبی در حال اجرا است.

وی در خصوص تعرفه بندی شهرداری به صورت نقدی و غیر نقدی گفت: با ورود به نظام بودجه بندی، این تعرفه بندی با شیب مناسب و با نظام پرداخت مناسب صورت می گیرد.

سید امیرحسین علوی با اعلام اینکه شهرداری رشت در سال جاری، ۲۲۰ میلیارد تومان فروش اموال داشته است در ادامه گفت: تا کنون ۱۷۴ میلیارد تومان از بودجه شهرداری نیز محقق شده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه خاطر نشان کرد: امروز شهرداری رشت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

وی همچنین به طرح های تشویقی برای سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود : شرایط بخشودگی عوارض از جمله این طرح ها است.

سید امیرحسین علوی در بخش پایانی خود به نگاه ویژه کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی به بحث اشتغال پرداخت و گفت : این کمیسیون، اقداماتی فراتر از مسئولیتش انجام می دهد و به صورت جدی به بحث اشتغال ورود می کند. کسب وکار های کوچک و کار آفرینی از جمله اهداف ما است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در پایان تصریح کرد: در حال حاضر طرحی در راستای اشتغالزایی در دست بررسی است که در آن الزام شهرداری به تهیه طرح جامع گردشگری مبتنی بر شهر خلاق خوراک شناسی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.