آخرین شنیده ها از شورا و شهرداری رشت؛

از انصراف احتمالی جمشیدی و نوربخش تا تعرفه احتمالی ثابت قدم

تا ساعتی دیگر جلسه ارائه برنامه های کاندیداهای شهرداری رشت آغاز می شود. به همین دلیل آخرین شنیده ها در این راستا را مرور می کنیم.

حرف تازه – تا ساعتی دیگر جلسه ارائه برنامه های کاندیداهای شهرداری رشت آغاز می شود. به همین دلیل آخرین شنیده ها در این راستا را مرور می کنیم.

شنیده ها حاکی از آن است  شب گذشته سید محمدعلی ثابت قدم در منزل یکی از اعضای شورا دیداری با ۳ عضو شورا داشته است که با توجه به زمان این دیدار بعید است بی ارتباط با مساله انتخاب شهردار بوده باشد. به نظر می رسد در صورت موافقت شورانشینان ثابت قدم بار دیگر به عنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری رشت مطرح خواهد شد.

پس از انتشار شنیده هایی از سوی یکی از پایگاه های خبری در راستای این نشست شبانه، رسولی با انتشار یک استوری و عکس دو نفره در کنار ثابت قدم، یکباره و بی دلیل نسبت به دوستی دیرینه و همکاری “بی نظیر” خود با شهردار اسبق رشت اعلام افتخار کرد!

از سوی دیگر گفته می شود عظیم نوربخش و رضا جمشیدی نیز در جلسه امروز حاضر نخواهند بود. انصراف جمشیدی با توجه به نسبت فامیلی با محسن باقری دیگر کاندیدای شهرداری رشت دور از ذهن نیست. نوربخش نیز که سوابق فراوانی در کارنامه دارد اصلا تمایل نخواهد داشت که به گزینه بازنده تبدیل شود و احتمالا ترجیح می دهد که از ادامه مسیر انصراف دهد. البته این موضوعات هنوز به طور رسمی مشخص نیست و تا ساعاتی دیگر وضعیت به صورت قطعی مشخص خواهد شد. البته در ادامه خبر رسید محسن باقری نیز انصراف خواهد داد.

اما شنیده های دیگر حاکی از آن است ساغری و موسوی با آن که به نظر می رسد شانس چندانی برای کسب آرای مورد نیاز ندارند و در مرحله قبل نیز بدون رای به کار خود پایان دادند اما این بار شرایط را طور دیگر می بینند و قصد انصراف ندارند.

از سوی دیگر علاوه بر ثابت قدم از یکی از چهره های دیگر نیز نام برده می شود که ارتباط خوبی با هر دو طیف شورا دارد. این گزینه هشتم هرچند هنوز رونمایی نشده است اما گفته می شود در صورت اجماع طیف شش نفره در پایان جلسه امروز معرفی خواهد شد.