مشروح جلسه ارکان هیئت بیلیارد گیلان؛

از اعلام زمان مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت تا ادامه مذاکرات با سرمایه گذار بولینگ و تهیه کارت قهرمانان در گیلان

حرف تازه : مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان برگزار خواهد شد. عصر دیروز جلسه ای با حضور سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان، محمدحسن عاقل منش عضو هیئت رئیسه و ارکان و قهرمانان این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد و […]

حرف تازه : مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان برگزار خواهد شد.

عصر دیروز جلسه ای با حضور سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان، محمدحسن عاقل منش عضو هیئت رئیسه و ارکان و قهرمانان این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد و با تصمیم ارکان هیئت مقرر شد روز ۱۴ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۴ مراسم تجلیل از قهرمانان این هیئت در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود.

همچنین در این جلسه رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان با اشاره به افتخارآفرینی های اخیر این هیئت گفت: در ماه های اخیر اتفاقات خوبی در این هیئت رخ داده است. از جمله این افتخارات، حامد ذره دوست در مسابقات قهرمانی جهان به جمع ۸ نفر پایانی راه یافت و اصغر وارسته نیز در مسابقات قهرمانی اسنوکر پیشکسوتان کشور در ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت. 

سارنگ بزرگ چنانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که برای اصغر وارسته در یکی از مسابقات پیش آمده بود تصریح کرد: با ریاست فدراسیون صحبت کردم و قول پیگیری موضوع را داده اند. این اطمینان را می دهم که هر کاری از دستمان بر بیاید برای دفاع از حق این ورزشکار افتخار آفرین دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی قهرمانان ما گاهی مشکلاتی در تامین مخارج سفرهای خود برای برگزاری مسابقات دارند افزود: سعی می کنیم مراسمی در خور شان این قهرمانان برگزار کنیم و به دنبال آن هستیم حامیان مالی به این رشته ورزشی بیش از پیش ورود کنند و این قهرمانان را مورد حمایت قرار دهند.

رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان با اعلام اینکه در طول سال باید در هر شهرستان حداقل ۲ یا ۳ مسابقه برگزار شود خاطر نشان کرد: در تک تک شهرستان ها حضور فیزیکی داشته ام و از باشگاه ها بازدید کرده ام. بعضی شهرستان ها فعالیت مناسبی ندارند و به زودی شاهد تغییراتی در هیئت های شهرستان ها خواهیم بود.

بزرگ چنانی ضمن تشکر از شهرستان هایی که فعالیت های چشمگیری داشته اند گفت: صمیمانه از سایر شهرستان ها می خواهم که فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع استعدادیابی و ظهور پدیده های جدید در بیلیارد گیلان تصریح کرد: از افراد مستعدی که توانایی مالی شرکت در مسابقات ندارند حمایت خواهیم کرد.

رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان در این جلسه بر برگزاری رشته های بیلیاردی غیر از اسنوکر تاکید کرد و افزود: این هیئت صرفا هیئت اسنوکر نیست و وظایف ترویجی سایر رشته های مرتبط با هیئت را دنبال خواهد کرد و به دنبال برگزاری مسابقات ایت بال، ناین بال و تن بال در آینده ای نزدیک است.

سارنگ بزرگ چنانی از ادامه مذاکرات با سرمایه گذار برای راه اندازی سالن بولینگ خبرداد و اظهار داشت: امیدواریم این مذاکرات به زودی به نتایج نهایی برسد.

وی در پایان اعضا و ارکان هیئت را به حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان بیلیارد هیئت گیلان دعوت کرد و از ابراهیم محبی عضو شورای شهر ماسال و عضو شورای عالی استان ها به دلیل حمایت مالی در برگزاری دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

محمدحسن عاقل منش عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان نیز در این جلسه دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: هدف، سوخت کوره موفقیت است.

وی با بیان اینکه اهداف، اراده، ایمان، شهامت، شوروشوق و انرژی در کنار هم منجر به پرش از موانع زندگی می شود افزود: برای ایجاد تغییر باید خودمان را در ابتدا تغییر دهیم.

عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان پیشنهاد داد: به عنوان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مطرح استان و با در نظرگرفتن مقدورات و اعلام حمایت بخش خصوصی، کارتهایی تهیه شود که این قهرمانان در سالن های بیلیارد هر جای استان حضور یافتند در جهت اعتلای این ورزش در استان، نگاه ویژه ای به آنها وجود داشته باشد.

محمدحسن عاقل منش با تاکید بر ضرورت حمایت صدا و سیمای مرکز گیلان از قهرمانان این هیئت تصریح کرد: با توجه به اینکه رسانه ملی اخیرا مسابقات بیلیارد را نمایش داده اند به زودی جلسه ای در این خصوص با مسئولان صداوسیمای مرکز گیلان خواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به صحبتهای مسئول روابط عمومی این هیئت که بر وظایف ترویجی هیئت در برخی رشته ها تاکید کرده بود گفت: باید در خصوص رشته هایی که در مجموعه این هیئت می گنجد جلسات تخصصی برگزار کنیم و زمینه های ایجاد انگیزه برای ورود سرمایه گذاران و بخشهای نیمه دولتی را فراهم کنیم. خصوصا در منطقه آزاد انزلی ظرفیت های مناسبی در جهت تاسیس و راه اندازی بعضی رشته ها وجود دارد.