در جلسه صبح امروز شورای رشت توسط سید امیرحسین علوی مطرح شد؛

از ارائه طرح اقتصاد مقاومتی در شهرداری رشت تا تذکر برای حفاری روزهای اخیر باغ محتشم

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح امروز شورا از تهیه طرح اقتصاد مقاومتی در شهرداری رشت خبر داد. سید امیر حسین علوی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که در عمارت تاریخی میرزا خلیل رفیع برگزار شد گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم […]

حرف تازه – رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح امروز شورا از تهیه طرح اقتصاد مقاومتی در شهرداری رشت خبر داد.

سید امیر حسین علوی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که در عمارت تاریخی میرزا خلیل رفیع برگزار شد گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و قولی که به مردم داده بودم طرح اقتصاد مقاومتی در شهرداری رشت آماده شده است که تقاضا دارم در صحن شورا بررسی شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به حفاری های صورت گرفته در باغ محتشم ابراز نگرانی کرد و خطاب به عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت گفت : روز جمعه افرادی اقدام به حفاری در باغ محتشم کردند. چطور ممکن است با اینکه باغ محتشم در آثار ملی ثبت شده است حفاری شود؟

علوی در ادامه به شهرداری رشت تذکر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری باید در حفظ آثار ملی کوشا باشد.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت افزود: پیش از این در باغ محتشم نمایشگاه برپا می شد اما این حفاری به منظور ایجاد فضایی برای صنایع است.

علوی در بخش دیگری از این جلسه نسبت به نحوه رای گیری مسعود کاظمی در لایحه ایجاد جایگاه ‎های کوچک سوخت اعتراض کرد و گفت: در بعضی رای گیری ها به گونه ای عمل می شود که منطبق با نظرات اعضا نیست. نباید آن مواردی که خودتان می خواهید را بدون در نظر گرفتن نظر کمیسیون مربوطه یکباره رای بگیرید.