ارسال پیامک انبوه برای مشتری | ارسال پیامک برای مشتریان چه فایده دارد؟

یکی از بهترین روش های راه ارتباط و تعامل کسب و کارها با مشتریان بازاریابی پیامکی است هر فرد با داشتن یک گوشی همراه به پیامک دسترسی دارد و از ان برای ارتباط استفاده میکند البته این موضوع هم مهم است قبل از استفاده از تبلیغات پیامکی برای مشتریان از استراتژی درستی استفاده کنیم تا علاوه بر ارتباط با مشتری موجب کلافگی و زدگی مشتری از پیامک های ارسالی نشوید.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی : در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا استراتژی درست برای ارتباط با مشتری و اینکه ارسال پیامک برای مشتری چه فایده ای دارد را بیشتر بررسی کنیم.

ارسال پیامک انبوه برای مشتری

چرا برای مشتریان پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

در این عصر تکنولوژی که افراد مجهز به حداقل یک گوشی همراه هستند ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیر و مزایای بسیاری دارد که در زیر برخی از مزایای تبلیغات پیامکی برای مشتری را مطرح میکنیم.

از آنجایی که پیامک ها در لحظه ارسال و دریافت می شوند شما می توانید پیشنهادات و اخبار خود را در لحظه برای مشتری ارسال کنید و پیامک ها هم در کمترین زمان هم توسط فرد باز و خوانده می شود.

شاید خیلی از افراد هنوز از اینترنت و فضاهای اجتماعی استفاده نمی کنند یا به دلیل کمبود وقت زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی و راههای ارتباطی اینترنتی مانند ایمیل نیستند برای همین نسبت به دریافت پیامک واکنش بهتری نشان می دهند.

ارسال پیامک از سامانه پیامکی کار بسیار ساده و آسانی است. شما با وارد شدن به پنل پیامکی متن خود را یادداشت میکنید شماره ای که از آن قصد ارسال دارید را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه ی ارسال پیام خود را برای هزاران نفر در کمتر از چند ثانیه ارسال خواهید کرد.

شما علاوه بر ارسال پیام متنی می توانید از ارسال پیام صوتی جذاب با پیشنهاد های غافلگیر کننده برای جذب مشتری و وفاداری آنها نسبت به کسب و کار خود استفاده کنید.

ارسال پیامک به مشتری

مزایای ارسال پیامک انبوه برای مشتری

ارسال پیامک انبوه برای مشتری ها مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی را نام بریدم و برای شما توضیح مختصری داده ایم.

برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مشتری

زمانی که پیامکی از برند یا فروشگاهی دریافت کنیم که قبلا از آنها خرید انجام داده ایم در صورت رضایت مشتری از انها به پیامکی که ارسال میکنند توجه بیشتری میکند تا در صورت تخفیف و فروش جدید از آنها استقابل کند و همین موجب می شود تا با فروشگاه یا برند شما ارتباط بیشتری برقرار کند.

اگاهی مشتریان و خریداران از تخفیف ها و جشنواره ها

در صورتی که سابقه خرید از فروشگاهی را داشتید و شماره ای برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی فروشگاه به آنها داده باشید زمانی که پیامک تخفیفات مناسبتی یا فصلی و… برای شما ارسال می شود در صورت نیاز توجه شما را جلب میکند و موجب ارتباط بیشتر مشتری خواهد شد.

تبلیغات هدفمند

با استفاده از پنل پیامک مخابرات می توانید به صورت هدفمند و مشخص برای مشتریان موردنظر خود برای خرید پیامک اطلاع رسانی از تخفیفات ارسال کنید.

هزینه ارزان و مقرون به صرفه

روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کارها وجود دارد اما ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان انبوه هزینه ارزانتری را شامل می شود.

ارسال پیامک به مشتری

بازخورد مطلوب و خوب

پیامک تبلیغاتی ارسال شده برای مشتریانی که از فروشگاهها و برندها سابقه خرید دارند و از آنها رضایت داشتند بازخورد بهتری دریافت خواهد کرد.

نکات ارسال پیامک برای مشتری

زمانی که می خواهید برای مشتریانتان پیامک ارسال کنید خودتان را در نظر بگیرید که با دریافت این پیامک چه واکنشی خواهید داشت؟ از آن استقبال میکنید یا نه موجب آزار شما می شود و در کسری از ثانیه آن را حذف خواهید کرد؟ در این قسمت نکاتی را مطرح میکنیم تا با رعایت این نکات پیامک حرفه ای را برای ارسال به مشتریانتان ایجاد کنید .

  • پیامک باید شروع جذاب داشته باشد
  • برای مشتری فایده و ارزش داشته باشد
  • متن مختصر و مفیدی باشد
  • نکات اصلی و تخفیفی در ابتدای پیامک باشد
  • مشتری را ترغیب به خواندن و توجه کند
  • در مشتری حس ضرورت ایجاد کند
  • ایجاد حس صمیمیت در مشتری

ارسال پیامک به مشتری

قابلیت سامانه پیامکی برای ارسال پیامک به مشتری

بعد از ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان راستین اس ام اس و دسترسی به محیط کاربری امکانات زیادی برای ارسال پیامک در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می گیرد که با استفاده از آنها می توانند ارسال پیامک های هدفمندتری داشته باشند و بازخورد بالایی از ارسال پیامک برای مشتری دریافت کنند که در اینجا برخی از امکانات سامانه پیامکی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال پیامک بر اساس شهر و استان
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک به تفکیک مشاغل
  • ارسال پیامک از طریق دکل bts
  • ارسال پیامک از طریق دکل lbs
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • گزارش گیری
  • ارائه خط اختصاصی
  • بانک شماره موبایل بروز و اپدیت شده
  • و…

ارسال پیامک به مشتری

سخن آخر

ارسال پیامک به مشتری اگر با استفاده از امکانات سامانه پیامکی به صوت هدفمند و با استراتژی درستی باشد بازخورد و بازدهی بالایی خواهد داشت نه تنها موجب وفاداری مشتری های قدیمی خواهد شد بلکه موجب جذب مشتری جدید نیز خواهد شد.

اگر شما هم با ارسال پیامک های هدفمند قصد ایجاد حس وفاداری در مشتری های قدیمی و جذب مشتری دارید ما سامانه پیامکی راستین اس ام اس را به شما معرفی میکنیم برای درخواست سریع و فوری می توانید عدد ۴۴۴ را به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ پیامک کنید.