دبیر کمیسیون سازمان‌های مجمع عالی بسیج رسانه گیلان:

ارتقای جایگاه دیپلماسی عمومی کشور در جهان از وظایف دست‌اندرکاران رسانه است

دبیر کمیسیون نهاد‌ها و سازمان‌های مجمع عالی بسیج رسانه استان گفت: ارتقای جایگاه دیپلماسی عمومی کشور در جهان از وظایف دست‌اندرکاران رسانه است.

حرف تازه – فاطمه قدیمی دبیر کمیسیون نهاد‌ها و سازمان‌های مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان در نشست مجمع عالی بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه شهرداری رشت تنها یک ارگان خدماتی و عمرانی نیست افزود: در سال‌های اخیر این نهاد به سمت خدمات اجتماعی پیش رفته است.

فاطمه قدیمی با اشاره به اینکه تصویری که امروز از استان گیلان و شهر رشت در رسانه‌ها منعکس می‌شود نتیجه زحمات خبرنگاران و مسئولان است خاطرنشان کرد: همدلی، همسویی و همکاری در ارائه گزارش عملکرد مطلوب و واقعی در کنار انتقاد سازنده موجب ارائه چهره مطلوب از استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح، درست، مثبت و ارتقای جایگاه دیپلماسی عمومی کشور در جهان از وظایف دست‌اندرکاران رسانه است تاکید کرد: امید است با همکاری‌های مطلوب در حوزه مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان اتفاقات مبارکی برای کشور و استان به ارمغان آوریم.

دبیر کمیسیون نهاد‌ها و سازمان‌های مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان  با بیان اینکه امروز دهکده جهانی در قالب گوشی‌های هوشمند خلاصه شده است گفت: این امر میزان خطا در این اطلاع‌رسانی را بیشتر کرده و بر‌خی از این خطاها عمدی و برخی سهوی صورت می‌گیرد.

قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: اگر قرار است از ابزارهای اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب به درستی استفاده کنیم باید ارتباطات منسجمی مابین وظایف دستگاه اجرایی و خروجی آن توسط رسانه‌ها تببین شود.

عضو هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه عملکرد رسانه‌های استان به سمت تولید اخبار پیش رفته است تاکید کرد: پرورش نیروهای حرفه‌ای و رسانه در تراز انقلاب در استان گیلان به طور ویژه دنبال می‌شود.

ابراهیم افشاری با بیان اینکه این اقدام به دور از جناح‌بندی و تنها در راستای توانمندسازی اصحاب رسانه در گیلان دنبال می‌شود تصریح کرد: خطبه‌های نمازجمعه بزرگترین مکان برای سوژه‌یابی رسانه‌ای در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم است و این امر در شهرستان‌ها نیز دنبال می‌شود.