ارتش سرخ در حضور 20 هزار هوادار به لیگ یک صعود کرد؛

پایان لیگ دو با غــــرّش سپیــــدرود و نماز شکر

تی تی خبر (حرف تازه) : تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ یک صعود کرد. عصر یکشنبه تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حضور بیش از ۲۰ هزار هوادار خود در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم صدرنشین بادران تهران بود و شاهین حاج بابایی قضاوت این دیدار را […]

تی تی خبر (حرف تازه) : تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ یک صعود کرد.

عصر یکشنبه تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حضور بیش از ۲۰ هزار هوادار خود در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم صدرنشین بادران تهران بود و شاهین حاج بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

شرایط جدول به گونه ای بود که ارتش سرخ گیلان برای صعود به لیگ یک چاره ای به جز پیروزی در این دیدار نداشت و این تیم ریشه دار و پرهوادار رشتی پس از سال ها در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار گرفته بود. سپیدرود در طی سالیان گذشته با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده است و در ۱۶ سال اخیر فقط فصل ۸۹-۹۰ در لیگ یک حضور داشته است.

سقوط داماش از لیگ یک و سقوط ملوان از لیگ برتر در روزهای اخیر موجی از نگرانی و یاس را در میان فوتبال دوستان گیلانی به راه انداخت و شاید همین موضوع دلیلی شد تا با همدلی و وحدت مثال زدنی مسئولین و حضور گسترده و تشویق های پرشور هواداران انگیزه بازیکنان سپیدرود دوچندان شود و به ارائه یک فوتبال حساب شده و منطقی بپردازند.

محمدصادق حسنی نماینده رشت، دکتر ثابت قدم شهردار رشت، محمد مایلی کهن، عیسی مهدوی فرماندار رشت، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان، خوش فطرت شهردار لشت نشا، رفیعی، کاظمی و باقری از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و چند تن از مدیران شهری و البته پیشکسوتان سپیدرود از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

طرفداران ارتش سرخ رشت با چنان شور و شوقی در طول نود دقیقه به تشویق این تیم پرداختند که بسیاری از تیم های لیگ برتری آرزوی داشتن چنین تماشاگرانی را دارند. حساسیت بازی به حدی بود که حتی در جایگاه ویژه نیز میهمانان آرام و قرار نداشتند تا جایی که پس از به ثمر رسیدن گل حاجتی در دقیقه ۷۸ برای سپیدرود برخی مدیران اشک شوق ریختند و مسعود رهنما هم از شدت شادی لحظاتی دچار مشکل شد و سکوها نیز غرق در شادی شد و تماشاگران به جشن و پایکوبی پرداختند. حاجتی که در پشت محوطه صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شده بود با ضربه ای فنی، توپ را با ارتفاع زیاد دور از دستان دروازه بان بادران به تور دروازه دوخت تا سپیدرود و هوادارانش نفسی به راحتی بکشند.

این دیدار در پایان با همین یک گل به سود سپیدرود به پایان رسید و پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، مسعود رهنما به زمین مسابقه رفت و بازیکنان را در آغوش گرفت. بازیکنان سپیدرود هم با پرچم سرخ سپیدرود دور افتخار زدند و پس از آن لحظاتی فرشاد پیوس را روی دستانشان بالا بردند و خوشحالی خودشان را با آقای گل سابق لیگ ایران تقسیم کردند و هواداران نیز همچنان یکصدا به تشویق ارتش سرخ رشت و سرمربی محبوبشان می پرداختند. هوادارانی که به خوبی نقش افرادی چون علی بهارمست را در این تیم می دانند و از تاثیر مثبت حضور افراد کم ادعا و پرتلاش بومی در کادر فنی آگاهند و بارها با تشویق هایشان این موضوع را اثبات کرده اند.

جشن پیروزی سپیدرودی ها در زمین چمن با برگزاری نماز شکر به پایان رسید و پس از آن به رختکن رفتند تا ادامه جشن با حضور برخی مسئولین و اهدای گل به بازیکنان و کادر سپیدرود ادامه یابد اما جشن هواداران تا ساعتی پس از مسابقه در خیابان های اطراف ادامه داشت.

نتایج روز پایانی و جدول رده‎بندی نهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‎های کشور بدین ترتیب است:

گروه اول

* نیروی‎زمینی تهران ۱ – پارس جنوی جم ۲

* نفت امیدیه ۶ – اکسین البرز ۰

* شاهین بوشهر ۳ – رهپویان رضوانشهر ۰ (عدم حضور تیم میهمان)

گروه دوم

* سپیدرود رشت ۱ – بادران تهران ۰

* نفت و گاز گچساران ۳ – شهرداری بندر عباس ۱

* کیمیا فرآیند تهران ۳ – کارا شیراز ۰ (عدم حضور تیم میهمان)

در مهم ترین بازی گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم شاگردان پاشازاده با برتری مقابل نیروی زمینی در خانه اش موفق شدند راهی پلی آف برای صعود به لیگ دسته اول شوند و شش گل نفت امیدیه در مقابل اکسین البرز بی اثر شود.

۳۳۳۲۲۹۶_۱۸۸۳-۳۰۰x224 ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۱۰۲۷ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۱۰۲۹ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۱۲۵۱ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۱۲۵۷ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۳۴۴۶ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۳۴۵۳ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۵۶۱۴ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۵۶۳۷ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۸۵۷۰۳ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۱۱۵۴ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۱۰۰ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۲۰۶ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۴۱۳ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۸۳۷ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۹۰۱ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۳۶۳۱ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۳۸۱۰ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۴۵۱۲ ۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۵۷۵۶

photo_2016-05-15_18-37-54-2eltehabphoto_2016-05-15_23-20-02photo_2016-05-16_00-01-24دیدار+تیم+های+سپیدرود+رشت+-+بادران+تهران

۲۰۱۶۰۵۱۵_۱۹۲۵۱۷