کوچکی نژاد:

اراده‌ای در دستگاه‌های اجرایی برای حفظ محیط زیست کشور نیست

حرف تازه : نایب‌رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اراده‌ای برای حفظ محیط زیست و تالاب‌ها نیست و سازمان محیط زیست به‌جای نظارت قوی‌تر بر این حوزه برای تولیدکنندگان ایجاد مزاحمت می‌کند. به گزارش حرف تازه به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون محیط زیست […]

حرف تازه : نایب‌رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اراده‌ای برای حفظ محیط زیست و تالاب‌ها نیست و سازمان محیط زیست به‌جای نظارت قوی‌تر بر این حوزه برای تولیدکنندگان ایجاد مزاحمت می‌کند.

به گزارش حرف تازه به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون محیط زیست با معصومه ابتکار و رئیس سازمان محیط زیست، گفت: ما در این جلسه تذکرات لازم را به ایشان دادیم و از ایشان خواستیم به کمک محیط زیست کشور بیاید.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون مترمکعب رسوبات، فاضلاب و مواد آلاینده در حال ورود به تالاب انزلی است، اظهار داشت: عمق این تالاب بسیار کم شده است و این خطر وجود دارد که همانند دریاچه ارومیه رو به خشکی رود و عوارض بسیار سنگین زیست محیطی بر جای گذارد.

نایب‌رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اراده‌ای در دستگاه‌های اجرایی برای حفظ محیط زیست کشور نیست و این سازمان به جای نظارت قوی‌تر بر این حوزه برای تولیدکنندگان مزاحمت ایجاد کرده و تولید را می‌خواباند.