رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرد:

ادامه همکاری علی علیزاده با هیئت بوکس گیلان در مسئولیت های قبلی بلامانع است

با ارسال نامه ای از سوی حسن ثوری رئیس فدراسیون بوکس، ادامه همکاری علی علیزاده با هیئت بوکس گیلان در مسئولیت های قبلی بلامانع است و رای کمیته انضباطی در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان کشور نباید به مسئولیت های وی تعمیم داده شود.

حرف تازه – پس از حواشی به وجود آمده در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور، که زمستان سال گذشته در رشت برگزار شده بود، علی علیزاده که در آن زمان دبیری هیئت بوکس استان گیلان و ریاست هیئت بوکس شهرستان رشت را بر عهده داشت به مدت یک سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

علیزاده نسبت به حکم صادر شده اعتراض داشت و مدارک و مستندات خود را ارائه داد. با وجود مکاتباتی که از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان وجود داشت و نیروی انتظامی نیز گزارش خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده بود اما در کمال تعجب نه تنها حکم علیزاده کاهش نیافت بلکه پیشنهاد عزل او به هیئت استان داده شد و او از مسئولیت هایش گنار گذاشته شد.

اما حالا نامه ای با امضای حسن ثوری، رئیس فدراسیون بوکس، خطاب به امین قاسمی پور رئیس هیئت بوکس استان گیلان به تحریریه این پایگاه خبری رسیده است که نشان می دهد کنار گذاشتن او از مسئولیت هایش به دلیل افزایش حکم سندیت ندارد و باید به مسئولیت های قبلی خود بازگردد. در این نامه تاکید شده که تعمیم رای کمیته انضباطی به مسئولیت های علیزاده در استان موضوعیت ندارد و ادامه فعالیت های او در آن مسئولیتها بلامانع است.

قطعا قاسمی پور که خود از قهرمانان بوکس و چهره های ورزشی مطرح کشور است در راستای دفاع از حق و حقوق تضییع شده علی علیزاده گام برخواهدداشت و باید در آینده نزدیک شاهد بازگشت علیزاده به مسئولیت های قبلی خود باشیم.