ادامه نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس | برد مشابه سرخابی ها

هفته بیست و ششم لیگ برتر با ادامه نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس همراه بود.

قلم آزاد – بهنیا ثابت رفتار: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با ادامه نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس و برد مشابه سرخابی ها به پایان رسید.

در این مسابقات پرسپولیس در زمین نساجی به برتری ۲ بر ۱ دست یافت و استقلال با گل دیرهنگام خود با نتیجه ای مشابه ذوب آهن را در تهران با شکست بدرقه کرد. بدین ترتیب استقلال با ۵۷ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد و پرسپولیس با ۱ امتیاز کمتر در رده دوم ایستاده است.

سپاهان تیم سوم جدول مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا با ۴۷ امتیاز عملا شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. استقلال خوزستان نیز ۲۲ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از نساجی و فولاد ۲۲ امتیازی و نفت ۱۹ امتیازی در رده سیزدهم ایستاد.

تراکتور تیم چهارم جدول مقابل فولاد با دو گل به برتری دست یافت و با ۴۴ امتیاز جایگاه چهارم خود را تثبیت کرد. ملوان تیم پنجم جدول نیز با تساوی ۱ بر ۱ مقابل هوادار ۴۰ امتیازی شد.

در دیگر مسابقات پیکان با یک گل مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد. نفت آبادان با یک گل مس رفسنجان را شکست داد تا امیدهایش برای بقا زنده شود.

در روز نخست مسابقات این هفته نیز عصر یکشنبه گل گهر و شمس آذر به تساوی بدون گل رضایت دادند و به ترتیب با ۳۶ و ۳۵ امتیاز در رده های ششم و هفتم ایستادند.