ادامه ضدعفونی کردن نقاط مختلف شهر توسط شهرداری لاهیجان/ تا اطلاع ثانوی از وسایل بازی پارک های شهر استفاده نشود

پارک ها، ایستگاههای تاکسی، مساجد، مراکز پزشکی، مجتمع های تجاری، آموزشی، بازار توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان ضدعفونی شد.

حرف تازه – پارک ها، ایستگاههای تاکسی، مساجد، مراکز پزشکی، مجتمع های تجاری، آموزشی، بازار توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان ضدعفونی شد.

با وجود اقدامات گسترده شهرداری لاهیجان درراستای ضدعفونی کردن نقاط مختلف شهر، به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا، این مجموعه از شهروندان درخواست کرده است به منظور رعایت نکات بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی از وسایل بازی پارک های شهر در نقاط مختلف لاهیجان استفاده نکنند.

لازم به ذکر است هرچند بدن کودکان در برابر این ویروس مقاوم تر نشان داده است اما کودکان نیز می توانند ناقل ویروس به سایر افراد باشند و وسایل بازی در پارک ها از عوامل انتقال دهنده این ویروس به شمار می روند.

یکی از بهترین شیوه های مقابله با کرونا که هنوز دارویی قطعی برای درمان آن وجود ندارد؛ عدم حضور در سطح شهر و اجتماعات برای کارهای غیرضروری است و چنانچه شهروندان کاری ضروری داشتند؛ لازم است با رعایت مسائل بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده و حفظ فاصله مناسب با سایر افراد و دور شدن از افراد مشکوک به بیماری نسبت به انجام آن کارها اقدام نمایند. 

همچنان مهم ترین راهکار در پیشگیری از بیماری کرونا شستشوی مداوم دستها با آب و صابون و به شکل صحیح و به مدت ۳۰ ثانیه است.