دبیر هیات بوکس شهرستان رشت مطرح کرد:

اختصاص زمین احداث خانه بوکس شهرستان رشت/ تداوم روند صعودی بوکس

علیرغم تغییرات شکل گرفته در راس هیات بوکس استان گیلان؛ دبیرهیات بوکس شهرستان رشت از تداوم روند صعودی این هیات و اختصاص زمین احداث خانه بوکس شهرستان رشت خبر داد.

حرف تازه – علیرغم تغییرات شکل گرفته در راس هیات بوکس استان گیلان؛ دبیرهیات بوکس شهرستان رشت از تداوم روند صعودی این هیات و اختصاص زمین احداث خانه بوکس شهرستان رشت خبر داد.

محمود علیزاده که مربی بوکس و از کارشناسان ارشد تربیت بدنی است، در گفتگو با خط اول ورزشی، ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان، بابت برگزاری انتخاباتی عادلانه در مجمع هیات بوکس استان گیلان و تشکر از زحمات امین قاسمی پور، بابک بردبار را از افتخارات بوکس کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: با حضور ایشان در راس هیات بوکس استان، خانواده بزرگ بوکس گیلان منتفع شود.

دبیر هیات بوکس شهرستان رشت افزود: این هیات در زمان مدیریت قبلی هیات استان، سر و شکل منظمی به خود گرفت و صاحب دفتر و سالن شد و دفتر هیات در بخش های خمام، سنگر، لشت نشا، کوچصفهان و خشکبیجار نیز راه اندازی گردید.

وی عملکرد هیات بوکش رشت در طول سالهای گذشته را قابل دفاع دانست و گفت: اقداماتی نظیر تفکیک مربیان و داوران و ورزشکاران، تجهیز سالن و تهیه اقلام ورزشی، برگزاری منظم مسابقات و کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، باعث شد فعالیت های این هیات، قابل تقدیر باشد.

این مربی بوکس مهمترین عملکرد هیات را اختصاص زمینی برای احداث خانه بوکس رشت دانست و اظهار کرد: با تلاش مجدانه رییس و اعضای هیات بوکس شهرستان رشت، قطعه زمینی به مساحت هزار متر مربع در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و با لطف خانم بخشی، به هیات بوکس شهرستان اختصاص یافت تا کلنگ احداث خانه بوکس شهرستان به زودی در آن زده شود.

محمود علیزاده در پایان تاکید کرد: با تغییرات شکل گرفته در راس هیات استان، حمایت مدیر ستادی از هیات شهرستان رشت باید افزایش یابد تا اقدامات و فعالیت های موثر این هیات، برای جامعه بوکس استان قابل لمس باشد.

اختصاص زمین احداث خانه بوکس شهرستان رشت/ تداوم روند صعودی بوکس

اختصاص زمین احداث خانه بوکس شهرستان رشت/ تداوم روند صعودی بوکس