سید امیر حسین علوی پیشنهاد داد:

اختصاص اعتبار ویژه برای هیات های ورزشی در سال ۹۶

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت خواستار تخصیص اعتبار ویژه جهت حمایت از هیات های ورزشی در بودجه سال آینده شد. به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، امیر حسین علوی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در پارلمان محلی همواره قدر […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت خواستار تخصیص اعتبار ویژه جهت حمایت از هیات های ورزشی در بودجه سال آینده شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ، امیر حسین علوی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در پارلمان محلی همواره قدر دان زحمات ورزشکاران و قهرمانان هستند اظهار داشت: تمام قهرمانان و ورزشکاران بدانند حمایت هایی که از سوی شورا صورت می گیردآن چیزی نیست که ما دلمان می خواهد چرا که منابع ما اندک است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت افزود: ورزشکاران و مدل آوران باعث افتخار این استان و کشور عزیزمان هستند و ما هر چه در توان داریم برای حمایت از این بزرگواران در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

علوی با اشاره به نام آوری های بانوان تکواندو کار گیلانی در عرصه های جهانی تصریح کرد: دختران و بانوان این شهر و دیار با افتخار حفظ ارزش های اسلامی  در رقابت های جهانی خوش درخشیدند و ما همواره قدر دان این مهم هستیم.

وی افزود: وقتی یک ورزشکار مدال می آورد صرفا این قهرمانی نیست که ارزشمند است علاوه بر گرانبها بودن این مهم ، تبعات فرهنگی اجتماعی این امر مهم است و این مهم در مجموعه مدیریت شهری بسیار مورد توجه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت خاطرنشان کرد: کم ترین کاری که ما می توانیم بکنیم این است که تنها یک پیامک یا پیام تبریک بی مقدار را برای آنها ارسال کنیم که این امر در مقابل شان و منزلت قهرمانان بسیار ناچیز است.

علوی گفت: من پیشنهادی را برای سال آینده بیان می کنم و می دانم این پیشنهاد از سوی همکاران من با توجه به تلاشی که برای اشاعه فرهنگ ورزشکاری می کنند رد نخواهد شد. پیشنهاد من این است که برای سال آینده در ردیف های اعتباری کمکی، برای هیات های ورزشی شهر رشت اعتبار ویژه اختصاص داده شود.

وی گفت: این اعتبار می تواند در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و پرورش قهرمانانی بزرگ از شهر رشت هزینه شود.