اختتامیه رویداد چالش ، پویش و درآمد برگزار شد

حرف تازه : شامگاه اولین روز دی ماه مراسم اختتامیه رویداد چالش ، پویش و درآمد با محوریت گلدانهای ترافیکی باهمت مرکز خلاقیت و نواوری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و با همکاری گروه نوین فناوران و با حضور دکتر رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ، فاطمه […]

حرف تازه : شامگاه اولین روز دی ماه مراسم اختتامیه رویداد چالش ، پویش و درآمد با محوریت گلدانهای ترافیکی باهمت مرکز خلاقیت و نواوری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و با همکاری گروه نوین فناوران و با حضور دکتر رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا ، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، جهانگیر سرپرست تحقیقات و مطالعات ترافیکی شهرداری رشت ، دکتر سید رامتین باقری باقری ، مهندس فیروزی و دکتر آفتابی و مهندس یلدرمیان داوران این استارتاپ در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با قدردانی از تلاش نخبگان جوان شهر رشت در ارائه طرح گلدان های ترافیکی اذعان داشت : حرکت مملکت و شهرها به سوی آینده ای بهتر بر پایه حرکتهای نو آورانه است.

 

 رضا رسولی با تاکید بر وجود ایده های ناب در ذهن نخبگان تصریح کرد : مشارکت طلبی نخبگان در حوزه های عمرانی و اجتماعی تاثیر بسزایی درتوسعه شهری خواهد داشت.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان این استارتاپ یادآور شد : رویداد چالش ، پویش و درآمد سبب خواهد شد تا آینده استان به فعالیت این گروه افتخار نماید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر وجود شاخص های ضعیف در مشارکت اجتماعی اذعان داشت : امید است با افزایش روند اینگونه استارتاپ ها دیوار موجود بین مردم و شهر شکسته و طرفین به هم نزدیکتر شوند.

 
 
 
دکتر رضا رسولی خاطرنشان کرد : شهر نه یک مقوله سیاسی و نه یک مقوله زودگذر است بلکه شهر همانند نام پدر و مادر در شناسنامه ما ثبت شده لذا هیچ کس بهتر از خود شهروند نمیتواند به فکر بالندگی شهر باشد.

مشارکت در زمینه های گوناگون منجر به ارائه کارهای نو آورانه خواهد شد.

 
 

فاطمه شیرزاد با اشاره به اهمیت بحث مشارکت اجتماعی اظهار داشت : مشارکت در زمینه های گوناگون منجر به ارائه کارهای نو آورانه خواهد شد . امروز در این مراسم شاهد حضور گروههای فعال در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی و زیست محیطی هستیم.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد : امید است در این راستا شاهد افزایش کارهای خلاقانه در حوزه های شهری در زمینه بالندگی شهر باشیم.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن اظهار تاسف از کم توجهی در زمینه پژوهش تصریح کرد: برنامه مشارکت دانشجویان و نخبگان در عرصه حمل و نقل و امور ترافیکی کار بسیار خوب و پسندیده ای است که امید است این مشارکت استمرار و تداوم یابد.

در این مراسم از ۱۶ ایده با محوریت گلدانهای ترافیکی مطرح شد که پس از داوری داوران طرح  آقایان میثم تقی زاده و پیمان کاظمی به عنوان ایده برتر برای اجرا توسط شهرداری  انتخاب شد.